در پی اجرایی شدن برجام و لغو برخی تحریم های ظالمانه ،پرواز 732 پاریس - تهران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" امشب ، بدون توقف در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۳
انجام اولین پرواز بدون توقف «هما» از پاریس به تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی «هما»در پی اجرایی شدن برجام و لغو برخی تحریم های ظالمانه ،پرواز 732 پاریس- تهران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در روزجاری، بدون توقف در فرودگاه ثالث درساعت 14:00 (به وقت محلی) فرودگاه اورلی پاریس را ترک و در ساعت 22:00 در فرودگاه حضرت امام (ره) به زمین خواهد نشست.

این پرواز اولین پرواز پاریس - تهران هما بعد از اجرای برجام است که بدون مشکل سوخت گیری در فرودگاه پاریس انجام می شود.این رونددر آینده نزدیک در تمامی مقاصد اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" اجرا خواهد شد و پروازها بدون توقف انجام خواهند شد.

گفتنی است از نیمه سال 1389 که ممنوعیت ارایه سوخت‌ به هواپیماهای ایرانی اعمال شد پروازهای این شرکت برای ادامه مسیر وتامین سوخت موردنیاز ،بالاجباردر فرودگاه ثالث به زمین می نشستند. این امر علاوه برطولانی شدن پرواز ،هزینه های مضاعفی را نیز به شرکت تحمیل می کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها