مرد میانسال که پس از قتل دوست خود جسد او را به آتش کشیده بود، برای دومین بار محاکمه و مدعی شد با انگیزه ناموسی مرتکب این قتل شده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۰
کینه 15 ساله برای قتل دوست قدیمی + عکس

به گزارش جام‌جم ، متهم به نام فرزین هفت سال قبل به دنبال مفقود شدن مردی به نام داوود بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: داوود را به قتل رسانده و جسدش را در محل تجمیع نخاله‌ها در اطراف تهران رها کرده‌ است.

فرزین درباره انگیزه‌اش از قتل مدعی شد: ١٥سال قبل داوود همسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. وقتی همسرم این موضوع را گفت، تصمیم گرفتم داوود را بکشم.

سال‌ها از این موضوع گذشت و من در قلب خودم او را بخشیدم. در این مدت با هم ارتباط داشتیم تا این‌که روز حادثه داوود به کارگاه من آمد.

خواهر زن داوود به من کمی پول سپرده بود تا با آن کار کنم و سودش را بدهم. آن روز داوود گفت پول خواهرزنم را بده که من هم قبول کردم. او سپس ادکلنی از جیبش درآورد و به من گفت این را به همسرت بده. از این‌که او هنوز هم به زن من فکر می‌کرد، عصبانی شدم و تبر را از روی دیوار برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم. بعد هم با تفنگ شکاری تیری به پشتش زدم. جسد را با زحمت داخل چادر برزنتی گذاشتم و با بالابر که وسیله کارم بود بالا کشیده و پشت وانت گذاشتم و با انتقال به جایی که نخاله‌ها را می‌ریختند، آنجا رها کردم.

تیم جنایی سپس از همسر متهم به قتل تحقیق کرد که او با تائید ادعای شوهرش گفت: من با میترا ـ خواهر داوود ـ دوست بودم. با داوود هم از طریق او آشنا شدم. یک روز با میترا به پیاده‌روی رفته بودم که او هنگام بازگشت پیشنهاد کرد صبحانه را در خانه آنها بخوریم. وقتی به خانه آنها رفتیم، داوود مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

فرزین اواخر سال گذشته در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد که قضات دادگاه او را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض متهم، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور آن را نقص و برای ادامه تحقیقات به دادگاه ارسال کردند.

صبح دیروز متهم برای دومین بار در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه اولیای‌دم برای قاتل قصاص خواستند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من با انگیزه ناموسی مرتکب قتل شدم. مقتول همسرم را فریب داده و مورد آزار واذیت قرار داده بود. این کار او باعث شد من تصمیم به انتقام بگیرم. وقتی داوود به خارج رفت موضوع را فراموش کردم تا این‌که دوباره به ایران بازگشت. روز حادثه او با رفتارش مرا عصبانی کرد و من هم او را کشتم و خیلی سختی کشیدم تا از شر جسد رها شوم.

قاضی درباره اعترافات اولیه قاتل درخصوص قتل با انگیزه اختلاف مالی پرسید که فرزین با رد آن اعلام کرد، انگیزه‌ام فقط ناموسی بود.

قضات دادگاه پس از دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهداد
-
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
۰
۰
درود برشرفت بهترین كارو كردی مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت....
حمید
-
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
۰
۰
حقش بود ناكس طرف به زنش تعرض كرده بود هركی دیگه بود همون 15سال قبل اینكارو میكرد این یارو خیلی دیر كشتش كه.
مهرزاد
-
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
۰
۰
به نظرم این قانون مشكل داره.
اون آقای قاضی كه براحتی همچین حكمی اعدامی صادر میكنه، باید خودش رو بذاره جای مردی كه حرمت و شرافت خودش و همسرش از بین رفته... باید به خدواند متعال رجوع كنه كه گفته چیزی بالاتر از آبرو و شرف آدم ها وجود نداره.
ببینم بعدش هم همچین حكمی رو با قصاوت در مورد یه آدمی كه از شرافت اش دفاع كرده و یه فرد حیوان صفت بی خانواده رو به درك فرستاده باز هم اینطوری حكم میده!!؟؟؟

نیازمندی ها