محمد مایلی کهن چهره جنجالی فوتبال یک بار دیگر با ادعای اینکه 400 میلیون تومان پول تیم امید کجا رفت خبر ساز شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۸۷
جنجال تازه مایلی کهن : 400 میلیون تومان پول تیم امید کجا رفت ؟

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد مایلی کهن صبح امروز در گفت و گویی اعلام کرد : زمانی که اردوی تیم فوتبال امید ایران در هرمزگان برپا بود محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در محل تمرینات تیم حاضر شد و وعده کمک 400 میلیونی را به تیم امید داد اما اگر شما این پول را دیده اید من هم همین طور!

مدیر فنی تیم امید که با رادیو ورزش صحبت می کرد ادامه داد: وقتی پیگیر این قضیه شدیم فهمیدیم پول از طریق وزارت به حساب فدراسیون فوتبال واریز شد اما خود مسئولان فدراسیون از این بابت که ما پیگیر پول واریزی وزارت بودیم ناراحت شدند!پرسش من این است این 400 میلیون تومان کجا رفت ؟

مایلی کهن در ادامه حرف های خود به مشکلات تیم امید در یک سال اخیر اشاره کرد و این را هم گفت فدراسیون فوتبال با کادر تیم امید همراه و همسو نبوده است.وی در پایان از مردم به خاطر حذف تیم امید عذرخواهی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
۰
۰
آقای مایلی كهن ...مشكل تیم امید پول نبود چون خیلی بیشتر از لزوم هزینه كردید . مشكل این تیم وجود شخص شما بود كه به جای پرداختن به اصل ماجرا همیشه دنبال جار وجنجال و مسائل حاشیه ای هستی . یا كاری را قبول نكن ویا اگر قبول می كنی انرژیت را در آن كار صرف كن . حالا دیگر عذر بدتر از گناه نیاورید .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها