معاون مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از 6 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۵۹۷
پیش فروش بلیط قطار های نوروزی از 6 بهمن

به گزارش جام جم آنلاین ،سید محمد راشدی گفت: آغاز پیک نوروزی قطارهای مسافری از 25 اسفند به مدت 20 روز تا 15 فروردین است و بر اساس برنامه ریزی ها در تاریخ های 5و 6 و 7 بهمن ماه به صورت محوری فروش اینترنتی و در تاریخ های 6 و 7 و 8 بهمن فروش آنلاین از طریق سامانه یکپارچه فروش بلیت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و توسط دفاتر فروش بلیت انجام خواهد شد.
وی در تشریح برنامه پیش فروش بلیت های نوروزی تصریح کرد: پیش فروش بلیت اینترنتی برای محورهای آذربایجان –شمالغرب –شمال و قطارهای کمربندی این محورها از روز 5 بهمن ساعت 19 به نشانی www.rai.ir و پیش فروش بلیت این محورها از طریق مراکز فروش روز سه شنبه 6 بهمن ساعت 7 صبح آغاز می شود.
وی ادامه داد: پیش فروش اینترنتی بلیت قطار در محورهای جنوب – جنوب شرق شامل بندرعباس،کرمان،یزد ،اصفهان ،شیراز و زاهدان و همچنین قطارهای کمربندی این محورها از از روز سه شنبه 6 بهمن ساعت 19 و پیش فروش بلیت این محورها از طریق مراکز فروش از روز چهارشنبه 7 بهمن - ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد.
راشدی گفت : پیش فروش بلیت قطار برای محور خراسان شامل تهران- مشهد ،تهران- شاهرود،تهران-سمنان،سمنان – مشهد ،شاهرود - مشهد ،نیشابور – مشهد ،تهران- نیشابور ؛تهران-خواف ،تهران-طبس،آزادور – مشهد،طبس –مشهد ، سرخس –مشهد و بالعکس نیز از روز 8 بهمن از ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد.
معاون مسافری راه آهن خاطرنشان کرد: پیش فروش اینترنتی این محور نیز از 7 بهمن - ساعت 19 انجام خواهد شد.
راشدی تصریح کرد: ظرفیت صندلی ایجادی درایام نوروز 92 هزار و 285 صندلی به صورت روزانه و یک میلیون و 845 هزار و 700 صندلی در همه مسیرها و در طول 20 روز اوج تقاضا خواهد بود.
وی از کاهش 5 درصدی ظرفیت صندلی ایجادی در نوروز 95 نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: به منظور بازسازی ونوسازی واگن های مسافری حدود یکصد واگن درجه 2 و قدیمی شرکت های حمل ونقل مسافری از سیر خارج و جایگزین کردن تعدادی واگن درجه یک 4 تخته لوکس و قطارهای 5 ستاره در نورورز 95 در این مسیرها به منظور افزایش کیفیت سرویس های مسافری ریلی است.
معاون مسافری راه آهن تصریح کرد: متقاضیان خرید بلیت، حتما از طریق مراکز فروش بلیت و آژانس های مسافری دارای مجوز، نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها