مسابقات پرش با اسب جام اسب ایرانی، دیروز دوم بهمن ماه در مانژ سرپوشیده باشگاه آزمون تهران، با حضور بیش از صد سوارکار، از هفت استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۹
پایان رقابت سوارکاران نوجوان در جام «اسب ایرانی»

به گزارش جام جم ورزشی ، در رده سنی کمتر از 16 سال با اسب های ایرانی زیر 150 سانتیمتر قد، مقام های اول تا سوم به این سوارکاران نوجوان رسید:

فرزاد سهیل قاسمی با اسب میتو از باشگاه اکباتان قهرمان شد. حسین جعفری، سوار بر یانارداق، از باشگاه صدرا دوم شد و علی آذرگون با دیان، باز هم از صدرا، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
در رده سنی سوارکاران نوجوان زیر شانزده سال و با اسب های بالای 150 سانتیمتر، محمد مهدی مرزبان با دلفریب از باشگاه قویدل، قهرمان شد و آراد شاهمیری سوار بر مشکی از باشگاه الوند و امیر حسین رحیمی، با "لی لی" از باشگاه فرمان آرا، دوم و سوم شدند.
در رده سنی سوارکاران بالای شانزده سال، با اسب ترکمن و نژادهای اصیل ایرانی، سجاد حاجی یزدی، با سرقوش از باشگاه جم، مهدی مطوری با کواژین از باشگاه چیتگر و ابوالفضل افتخاری با کارمن، از باشگاه اکباتان، اول دوم و سوم شدند.
هفت نونهال نیز با اسب های کاسپین در این دوره از مسابقات شرکت کردند که بر اساس تصمیم تیم برگزاری، به همه آنها، هدایایی تقدیم شد.
استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان، آذربایجان غربی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد، سوارکاران خود را به مسابقات پرش با اسب جام اسب ایرانی، اعزام کرده بودند.
هدایا و جوایز قهرمانان، توسط خانم ستاری، نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری و تنی چند از پیشکسوتان و قهرمانان مطرح پرش با اسب، به نفرات برتر رده های مختلف اهدا شد. عزت الله وجدانی، نیز مدیریت برگزاری این مسابقات را بر عهده داشت.

در آخرین رده و حساس ترین بخش رقابت های دیروز، مدعیان پرش با اسب کشور سوار بر اسبهای زاده شده در ایران، از فراز موانع در باشگاه آزمون پریدند و در چالشی دیدنی، میان ملی پوشان و سوارکاران مصمم و سخت‌کوش، رامین شهابی، مجید شریفی و اسفندیار هوشمند، عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها