سید محمود علیزاده طباطبایی در گفتوگو با ایرنا افزود: بیمارستان مربوط برای بهبود وی پیشنهاد داد و دستور استراحت مطلق بعد از عمل جراحی را صادر کرد و این امر به تائید پزشکی قانونی نیز رسیده است. علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: موکل من، چهارشنبهشب ساعت 20، از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شد و به مدت دو هفته در مرخصی بهسر خواهد برد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند