پایان سرقت‌های سریالی 2 مسافربرنما

دو مرد جوان به بهانه جابه‌جایی مسافران آنها را ربوده و با چشمان و دستانی بسته در خارج از استان البرز رها و پول و اموالشان را سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۸۷۴۸۹۳
پایان سرقت‌های سریالی 2 مسافربرنما

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: در پی وقوع سرقت‌های به عنف همراه با تهدید و آزار و اذیت، در پوشش مسافربرنماها در سطح مناطق مختلف استان البرز از سوی سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید تحقیقات پلیس برای دستگیری دزدان آغاز شد تا این که ردپای دو سارق حرفه‌ای به نام‌های شاهین و وحید به دست آمد. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که چند روز پیش در شهرستان ساوجبلاغ و رباط‌کریم دستگیر شدند. خودروی متهمان هم کشف و در بازرسی از آن تعدادی قمه و چاقو کشف شد. متهمان در بازجویی ماموران به اتهام خود مبنی بر آدم‌ربایی و20 فقره سرقت مسلحانه همراه با آزار و اذیت در پوشش مسافرکش اعتراف کردند .

وی ادامه داد: با درخواست بازپرس شعبه 6 دادسرای امور جنایی شهرستان کرج بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه مردم در دام آنها گرفتار شده‌اند با حضور در پلیس آگاهی استان البرز از متهمان شکایت یا پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها