کارگر اخراجی که به صورت غیرمجاز 205 میلیون ریال از حساب صاحبکار سابق خود برداشت کرده بود با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان دماوند شرق تهران شناسایی شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۶۹
کارگر اخراجی کلاهبردار شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان دماوند اظهار داشت؛ با مراجعه به بانک متوجه برداشت غیر مجاز مبلغ 205 میلیون ریال وجه از حساب بانکی اش شده است که در این خصوص رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سامان محمدی افزود: در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد، متهم که کارگر سابق شاکی بوده اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب صاحب کار سابق خود کرده است.

وی با اشاره به دستگیری متهم تصریح کرد: فرد دستگیر شده که مبالغ برداشت شده از حساب صاحب کار سابق خود را در مدت مختلف از طریق دستگاه های کارتخوان صرف خرید از فروشگاه های سطح شهرکرده است در بازجویی ها اظهار داشت؛ با جلب اعتماد صاحب کار خود رمز دوم حساب وی را فعال نموده و پس از اخراج از محل کار با داشتن رمز دوم اقدام به برداشت وجه مذکور کرده است و انگیزه اش را مشکلات اقتصادی اعلام نمود.

سرهنگ محمدی در خاتمه به شهروندان هشدار داد: رمز اول و دوم اینترنتی کارت های بانکی خود را به صورت دوره ای تغییر دهند و از قرار دادن شماره هایی مثل شماره شناسنامه یا کد ملی حتی الامکان خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها