پرسه در پریشان ‌حالی یک «بیمار استاندارد»

سریال شیرین به شرط چـاقو!

شیلا خداداد و پوریا پورسرخ نیز به جمع بازیگران سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» پیوسته‌اند که به کارگردانی سعید آقاخانی تولید می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۱
شیلا خداداد و پوریا پورسرخ در سریال نوروزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود ردایی - تهیه‌کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» - گفت: حضور شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا در این سریال قطعی شده است.

ردایی با اشاره به نگارش بیش از نیمی از فیلمنامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی و آغاز پیش تولید کار گفت: لوکیشن‌ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله محله‌های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و ... قرار دارند. عوامل پشت دوربین قطعی شده و از بازیگران بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفتگو هستیم که با اتمام فیلمنامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیلکرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.

سریال «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت45 دقیقه ای برای پخش در نوروز95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها