رییس اتاق بازرگانی ایران در اولین روز اجرای برجام :

به آینده اقتصاد ایران امیدواریم

رئیس اتاق ایران در آغاز جلسه از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران خواست یک دقیقه بایستند و به افتخار موفقیت ایران در به نتیجه رسیدن برجام، تیم مذاکره کننده را تشویق کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۱
به آینده اقتصاد ایران امیدواریم

به گزارش جام جم آنلاین ، محسن جلالپور در اولین روز اجرای برجام درباره اهمیت موفقیت تیم مذاکرات در به نتیجه رساندن اجرایی شدن برجام گفت: آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود عاقبت در قدم باد صبا آخر شد. امروز بیش از سال 92 به آینده اقتصاد ایران امیدواریم و باور داریم تدبیر در کشور جاری است.

وی با بیان اینکه همه دغدغه های امروز کشور راه حل اقتصادی دارد، افزود: معضلات مختلف حل نمی‌شود مگر اینکه اقتصاد به مسیری درست سوق داده شود.

جلالپور با تصریح اینکه رونق اقتصاد فقط با تامین سرمایه موفق می‌شود، اضافه کرد:امروز بایستی بخش خصوصی با تامین و جذب سرمایه وارد عرصه اقتصاد شود.

او در ادامه بر اهمیت رونق کسب و کار تاکید کرد و گفت: در طول دو سال گذشته با همه مشکلات توانسته‌ایم فضای کسب و کار را بهبود ببخشیم اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم. اگر امروز این فرایند آغاز شود مردم موتور محرکه آن خواهند بود.باید با اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر همه مردم را به صحنه بیاوریم.جوان پرشوری که از دیوار سفارت بالا می‌رود یا خبرنگاری که علیه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی می‌نویسد اگر بداند هزاران فرصت شغلی را از هموطنانش می‌گیرد هرگز این کار را نخواهد کرد.

نیاز به استراتژی توسعه داریم

رئیس اتاق ایران در ادامه با انتقاد از اینکه هنوز استراتژی معین برای توسعه نداریم، گفت: برجام به ما آموخت اگر مردم را صادقانه به صحنه آوریم کشور قدرتمند می‌شود.استفاده از فرصت‌های برجام با شکوفایی اقتصادی به دست می‌آید.تنها راه تحریم نشدن اقتدار و صلابت اقتصاد ایران است.بخش خصوصی ایران با تدبیر رهبری، تلاش دولت و تیم مذاکره کننده را دستاوردی بزرگ می‌داند و خود را موظف به اقداماتی برای ادامه مسیر و تغییر پارادایم کشور می‌داند.

جلالپور تصریح کرد:از حاکمیت انتظار می‌رود با توجه به اقتصاد، فضایی برای رقابت سالم و آزاد فراهم کند. امروز بایستی همه ما نگاه به شرایط جدید اقتصادی و توسعه پایدار بر مبنای اقتصاد مقاومتی و متکی به مردم داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها