سفر «خندوانه» به تمام شهرهای ایران

در فصل جدید برنامه «خندوانه»، یک کاروان ایرانگردی به تمام شهرهای کشور سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۹

به گزارش جام‌جم، این کاروان ایرانگردی شامل 15 سرنشین است که دو نفر از آنها بازیگرند و یکی از این بازیگران بهروز بقایی خواهد بود.

براساس توضیحات جواد فرحانی، تهیه‌کننده برنامه خندوانه این کاروان سفر به دور ایران را از شهر قزوین آغاز می‌کند و در صورت مهیا بودن شرایط به تک‌تک شهرهای کشور خواهد رفت. فرحانی در این‌باره توضیح داد: اطلاعاتی درباره شهرهای مختلف کشور جمع‌آوری کرده‌ایم و براساس این اطلاعات سفر کاروان آغاز خواهد شد. یک بازیگر جوان در این سفرها با بهروز بقایی همراه است.

به گفته تهیه‌کننده «خندوانه»، درباره حضور جناب‌خان در این کاروان تصمیم‌گیری نشده است، اما در مواردی ممکن است رامبد جوان هم در برخی شهرها به این کاروان بپیوندد.

فرحانی درباره برنامه‌های این کاروان توضیح داد: گفت‌وگو با مردم، معرفی جاذبه‌های هر شهر و ارائه تصویر از آن شهر، مهم‌ترین اتفاقی است که با سفر این کاروان به شهرهای کشور رخ می‌دهد. براساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در گروه طراحی برنامه‌ خندوانه، قرار بر این است که کاروان «خندوانه» به همه شهرها سفر کند، اما به گفته فرحانی، تحقق این طرح منوط به آن است که استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداران با برنامه خندوانه همکاری کنند و شرایط حضور کاروان و برنامه‌سازی در شهرها فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها