چهار مظنون عامل قتل پسر ایرانی در شهر ناگویای ژاپن توسط پلیس این کشور شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۱
ردپای 4 مرد ایرانی در جنایت «ناگویا» + عکس

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده سی‌ام آذر امسال با مراجعه زن و مردی میانسال به دادسرای امور جنایی آغاز شد.

مرد میانسال در مورد نحوه قتل فرزندش گفت: پسرم مهرداد شش سال قبل برای کار به صورت قانونی به ژاپن رفت. او چند ماه بعد به ایران بازگشت و مدعی شد در یک نمایشگاه خودرو در شهر ناگویا کار پیدا کرده است. او عاشق دختر صاحبکارش شده و از او خواستگاری کرده بود. دختر جوان هم به خاطر علاقه‌اش به مهرداد مسلمان شد و آنها با هم ازدواج کردند.

وی اضافه کرد: سه سال قبل نوه‌ام به‌دنیا آمد. در این مدت پسرم از زندگی‌اش راضی بود و همراه پدرزنش کار و کاسبی خوبی راه انداخته بود. دیروز عروسم تماس گرفت و در حالی که به‌شدت گریه می‌کرد، از قتل مهرداد خبر داد. او گفت دو شب قبل چند ایرانی جلوی مهرداد را گرفته و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

با اظهارات پدر مقتول و تائید قتل پسر 26 ساله، سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی، دستور تحقیقات در این زمینه را صادر کرد.

روز نهم دی امسال جسد به ایران منتقل شد و با دستور قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. در استعلام از پلیس ژاپن نیز مشخص شد صحنه جنایت بار دیگر بررسی و چهار پسر ایرانی مظنون به قتل نیز شناسایی شده‌اند.

با توجه به نظریه پزشکی قانونی ناگویا مبنی بر قتل مهرداد با ضربات چاقو و شناسایی مظنونان، بازپرس پرونده از پلیس اینترپل درخواست کرده متهمان دستگیر و به پلیس ایران تحویل داده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها