خبر بازداشت سوشا مکانی مثل بمب صدا کرد و هنوز برای خیلی‌ها مبهم است که علت اصلی بازداشت دروازه‌بان جنجال‌ساز پرسپولیس چیست.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۵
لکسوسی که برای سوشا مکانی مشکل‌ساز شد

به گزارش جام جم آنلاین ، نزدیک به دو هفته قبل سوشا مکانی روی صفحه شخصی‌‌اش در اینستاگرام پرده از لو رفتن عکس‌هایش برداشت تا آنها هم که این عکس‌ها را ندیده بودند، در اینترنت سرچ بدهند‌؛ «عکس‌های لو رفته سوشا مکانی.» او در پست خود جملاتی را تکرار کرده بود که چندی پیش یکی از دستگیر شدگان به خاطر انتشار عکس‌هایش در فضای مجازی، آنها را به زبان آورده بود. با این حال، خیلی‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند مکانی دستگیر شود به همین دلیل وقتی به موازات دانلود شدن عکس‌های او در اینترنت، خبر دستگیری‌‌اش منتشر شد، فوتبال ایران تکانی خورد. بعضی‌ها از همان ابتدا می‌گفتند مگر می‌شود سوشا به خاطر عکس‌ها دستگیر شده باشد؟ کم‌کم خبرهای تکمیلی رسید. در حالی که از طرف سوشا همه سکوت کرده بودند، سخنگوی ناجا اعلام کرد دروازه‌بان پرسپولیس شاکی خصوصی داشته است. همچنین اعلام شد دو هفته پیش از دستگیری مکانی، چند بار به او هشدار احضار داده شده بود اما این بازیکن به خاطر عدم تمکین، خود را در موقعیت بازداشت قرار داد.

حالا روایت تازه‌ای درباره سوشا می‌شنویم که منتظر صحت و سقم هستیم. روایت می‌کنند گویا تمام اتفاقات به خاطر یک دستگاه اتومبیل لکسوس شیک افتاده است. این خودرو هدیه‌ای برای سوشا مکانی بود و دست بر قضا برایش دردسر زیادی درست کرد. سال گذشته بود که شکایتی از مالک این خودرو شد و با وجود هشدار دادسرا، سوشا توجهی به آن نکرد. اتفاقاً یکی از احضارها زمانی به دست سوشا مکانی رسید که او در اردوی تیم ملی ایران بود. کارلوس کروش سرمربی تیم ملی پس از آنکه در جریان این موضوع قرار گرفت، از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا به خاطر منافع ملی و حساسیت بازی‌ها، موقتاً پیگیری را به آینده موکول کنند. پس از اتمام اردوی تیم ملی، سوشا باز هم به دادسرا مراجعه نکرد تا هفته گذشته پس از حضور در آنجا، دستگیر و روانه بازداشتگاه و سپس زندان اوین شود.

تمام ماجرا به خاطر شکایت از لکسوس و مالک آن بود که برای سوشا دردسرساز شد. شاید او اگر از روز اول این ماجرا را پیگیری می‌کرد، چنین مشکلاتی برایش پیش نمی‌آمد. عدم پیگیری‌های سوشا و بی‌توجهی به تهدیدات قضایی، یک بار دیگر هم کار دست او داده بود. وقتی کمیته انضباطی که ارکان قضایی فوتبال است او را به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و ملوان در جام‌حذفی دعوت کرد، سوشا به آن توجهی نکرد تا غیابی محکوم و محروم شود.
درباره سوشا تا به حال سه روایت شنیده‌ایم‌؛ یکی اینکه به خاطر عکس و فیلم‌ها و بی‌توجهی به احضارش بازداشت شده، دیگری داشتن شاکی خصوصی است و آخری هم همین روایت دردسر اتومبیل است. اتومبیلی که می‌گویند زیر پای سوشا بوده ولی سندش به نام دیگری است…

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sh.e
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
۰
۰
ای خدا ما برا هزارتومان جون میكنیم وسرماه بازم بدهكار ودستمون خالیه اونوقت اینا میلیاردها پول از زیر توپ زدن میگیرن و هرچی خراب كاریه انجام میدن و بیخیال تو مملكتمون میگردن. خدایا باز هم میگیم شكرت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها