گروه پالت می‌کوشد در جشنواره موسیقی فجر یک قطعه جدید برای هواداران خود اجرا کند.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۵
پالت و دوستان در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش جام جم آنلاین , روزبه اسفندارمز نوازنده کلارینت و سرپرست گروه پالت درباره تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه گفت: بعد از هفت ماه، بار دیگر روز ۲۴ دی‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهیم رفت. این اجرا به لطف و استقبال دوستان یک سئانس دیگر نیز تمدید شد.

این عضو گروه پالت ادامه داد: در این کنسرت منتخبی از دو آلبومان را یعنی "آقای بنفش" و "شهر من بخند" را اجرا خواهیم کرد. ضمن اینکه مشغول ساخت یک قطعه جدید برای کنسرت تهران هستیم که هنوز به اتمام نرسیده است.

وی افزود: جدا از این برنامه در کنار دیگر دوستانمان روز 24 بهمن‌ماه در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر ساعت 21 در همان سالن همایش‌های برج میلاد بار دیگر افتخار دیدار با هواداران نصیبمان خواهد شد. در این اجرا هم منتخبی از کارها اجرا خواهد شد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قطعه جدید را به کنسرت 24 دی‌ماه برسانیم، اما اگر میسر نشد آن را در برنامه جشنواره اجرا خواهیم کرد.

او به هنرآنلاین گفت: کار آلبوم بعدی را نیز مدت‌ها آغاز کرده‌ایم. آلبوم جدید کار عجیبی نکردیم و مشغول ساخت موسیقی آن هستیم. تا به این لحظه دو قطعه برای این اثر ساخته‌ایم. در واقع ما یک سری ایده‌ها نو روی کار ریخته و بعد آن را روتوش می‌کنیم. این آلبوم هم با همان سبک و سیاق آلبوم‌های قبلی خواهد بود. البته همان‌طور که ما آدم‌ها دائماً در حال تغییر هستیم مسلماً این آلبوم هم دچار تغییرات خواهد شد.

روزبه اسفندارمز (سرپرست گروه و نوازنده کلارینت)، امید نعمتی (خواننده)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس)، کاوه صالحی (گیتار)، سردار سرمست (آکاردئون) و امین طاهری (درامز)، اعضای گروه "پالت" در این اجرا هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها