مدیرآموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از مرگ سه دانش آموز معلول به علت آلودگی هوا در روزهای گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۴۶
آلودگی هوا، جان 3 دانش آموز معلول را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین ، وجیهه الله پرویزی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:حسین علی از مدرسه ایمان، صادق جلیلی پور از مدرسه سروش و کیانوش شایگانی از مدرسه توحید دانش آموزانی بودند که در هفته های گذشته به علت آلودگی هوا دچار مشکلات تنفسی شدند پس از مدتی بستری در بیمارستان فوت کردند.

وی افزود: آلودگی هوای شهر تهران بر سیستم ایمنی دانش آموزان معلول که بیشتر آنها با مشکلات قلبی و ریوی مواجه هستند تاثیر دوچندان دارد و مشکلات زیادی برای سلامتی آنها ایجاد می کند.

پرویزی اظهار کرد: بالا رفتن میانگین شاخص کیفیت هوای تهران به بیش از عدد 120 برای دانش آموزان معلول آسیب زاست و مدارس دانش آموزان استثنایی در این شرایط تعطیل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هفته گذشته میانگین شاخص کیفیت هوا در بعضی از مناطق تهران در برخی روزها به بالای 150 رسید ولی مدارس تعطیل نشدند و به فعالیت خود ادامه دادند.

پرویزی تصریح کرد: در جلسه ای که با مدیریت آموزش و پرورش شهر تهران داشتیم قرار شد در این زمینه تصمیم سریع اتخاذ شود تا دیگر شاهد اینگونه رخدادهای ناگوار نباشیم.

مدیرآموزش و پرورش استثنایی شهر تهران افزود: هم اکنون بیش از 6 هزار دانش آموز معلول در مدارس عادی و استثنایی شهر تهران مشغول به تحصیل هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها