مهر نوشت: در پی انتشار برخی اخبار مبنی برحضور و حمایت ناطق نوری از جریان و گروه خاص سیاسی در انتخابات، دفتر رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری باصدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری ضمن تاکید بر حضور همه گروه‌ها در انتخابات با هیچ جریان سیاسی همکاری ندارد.
کد خبر: ۸۶۸۸۸۶

ثبت تبلیغات زودهنگام در پرونده‌ داوطلبان

سیامک ره‌پیک، سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: اگر تبلیغات غیرقانونی باشد، این تخلف در پرونده‌های داوطلبان ثبت و رسیدگی خواهد شد.

تکذیب جدایی ولایتی و باهنر از ائتلاف

به‌دنبال انتشار اخباری درباره جدایی ولایتی از ائتلاف اصولگرایان، دفتر رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک اعلام کرد: نماینده علی‌اکبر ولایتی (علاءالدین بروجردی) در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان حضور دارد. همزمان فارس به نقل از دفتر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، اخبار منتشر شده درباره تهدید باهنر به کناره‌گیری از ائتلاف در صورت حضور رسایی، نبویان و کوچک‌زاده در فهرست انتخاباتی را تکذیب کرد.

نگرانی از پول کثیف در انتخابات

ایسنا نوشت: مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری دیروز در همایش سراسری انتخاباتی این حزب با بیان این که واقعا نگران ورود پول‌های کثیف به انتخابات هستیم،‌ گفت: خدا نکند که پول‌های بابک زنجانی در انتخابات پیش رو پیدا و توزیع شود.

ثبت‌نام‌های توصیه‌ای

مهر نوشت: علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در جریان سفری به بروجرد گفت: خبر داریم به برخی گفته شده که بروید ثبت‌نام کنید تا رد شوید و موجی از رد صلاحیت راه بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها