مردم ولایتمدار در سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی و تجمع با آرمانهای انقلاب ، امام و رهبری تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۲
گرامیداشت حماسه 9 دی در سراسر کشور

به گزارش جام جم آنلاین، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم حماسه 9 دی در رواق امام خمینی حرم رضوی عبرتهای حماسه 9 دی را تشریح کرد.

آیت الله سید احمد خاتمی ، تحت تاثیر شعار های فریبنده فتنه گران قرار نگرفتن ، شناخت اردوگاه فتنه گر ان در جریان های سیاسی و بویژه انتخابات ، شناخت حق ، انقلابی ماندن و پیروی از مواضع حجت شرعی و ولایت فقیه را از عبرتهای مهم حماسه 9 دی معرفی کرد.

وی غوغا سالاری و موج افکنی در جامعه را از شاخص های جریان فتنه در جامعه اعلام کرد و هوشیاری و بصیرت مردم در برابر این جریان ها را خواستار شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات پیش رو از شورای نگهبان خواست با قاطعیت صلاحیت فتنه گران و حامیان آنان را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رد کنند.

وی گفت اگر هم صلاحیت افراد حامی فتنه گران احیانا تایید شود مردم با بصیرت به چنین کسانی در انتخابات پیش رو رای نخواهند داد.

آیت الله خاتمی در عین حال از جوانان خواست مراقب باشند در آستانه انتخابات برخی جریان ها از آنان سوئ استفاده نکنند.

امام جمعه مشهد نیز در تجمع بزرگ گرامیداشت نه دی در مدرسه فیضیه قم گفت : همان اندازه که فتنه 88 مانور ریزش های بود حماسه نه دی سال 88 هم مانور رویش ها بود.

آیت الله علم الهدی گفت: فتنه 88 از آزمایش های الهی بود که پرده از سیمای بسیاری از عناصر و جریانات انداخت و بسیاری از واقعیت های آلوده آمیخته با غرض را بر بندگان صالح خویش روشن کرد.

وی گفت :حماسه 9 دی هم مانور رویش ها در برابر ریزش ها بود. نه دی ثابت کرد رویش ها از ریزش ها بیشتر است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: آنجایی که مردم با بصیرت در اوج این فتنه ها در جبهه زاویه دار با رهبری چهره های سابقه دار را دیدند و صراط مستقیم را شناختند و پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستادند و ثابت کردند که رویش ها به مراتب از ریزش ها بیشتر است.

در سایر شهرهای میهن اسلامی نیز مردم با برگزاری راهپیمایی و تجمع با آرمانهای انقلاب ، امام و رهبری تجدید پیمان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها