تولد نوزاد در خودرو

پرایدی که پتو پیچ شد! + عکس

نوزاد هراتی که برای تولد عجله داشت، در مسیر هرات ـ مهریز در پراید به دنیا آمد و تلاش کارکنان بیمارستان برای انتقال سریع مادر و نوزاد به اتاق زایمان، خودروی حامل او را تا اورژانس کشاند.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۱
پرایدی که پتو پیچ شد! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، تولد نوزادی که خودروی حامل او وارد محل اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شده بود، در یزد خبرساز شد.

مسئول روابط عمومی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز در مورد این خبر در گفتگو با مهر اظهار داشت: روز گذشته مادر بارداری که از هرات عازم مهریز بود، به ناگاه نوزادش در میانه راه متولد شد.

ابوالفضل دهقانی‌زاده افزود: پس از ورود خودرو به محوطه بیمارستان، برای انجام مراقبت‌های اولیه بعد از زایمان، خودرو با همکاری پرسنل بیمارستان وارد رمپ اورژانس شد.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز به خاطر اینکه نوزاد متولد شده و مادر او حال چندان مساعدی نداشتند و دمای بدن نوزاد نیز نباید پایین می‌آمد، مادر و فرزند را تا محل استقرار پزشک در اورژانس همراهی کردند.

دهقانی‌زاده بیان کرد: این خودرو برای حفظ حریم شخصی بیمار، انتقال سریع و بهتر به اتاق زایمان و انجام مراقبت‌های اولیه بعد از زایمان، در اقدامی مسئولانه، توسط کارکنان بیمارستان پتو پیچ شد و مادر و نوزاد با همکاری خوب کارکنان این بیمارستان به اتاق زایمان منتقل شدند.

وی افزود: اکنون حال مادر و نوزاد خوب است و فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی فاطمه الزهرا (س) مهریز در طرح تحول نظام سلامت در زمینه زایمان طبیعی رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها