ادعای عجیب عامل حمله به خودروی استاندار

استیو جابز می‌خواهد تهران را تسخیر کند

ادعای عجیب متهم در دادسرا:

من آدم‌ربا نیستم، معتادان را ترک می‌دهم

پسر جوان پس از دستگیری به اتهام آدم‌ربایی، مدعی شد قصد داشته شاکی را برای ترک مواد به کمپ ترک اعتیاد ببرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۱۹
من آدم‌ربا نیستم، معتادان را ترک می‌دهم

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده نوزدهم خرداد و همزمان با مراجعه پسر 26 ساله‌ای به کلانتری یافت‌آباد آغاز شد. پسر جوان به نام کامبیز در شکایتش به ماموران گفت: ساعتی قبل در حال رفتن به خانه‌مان بودم که دوستم، بهنام مرا به خانه‌شان دعوت کرد. وقتی وارد خانه شدم، دریافتم او حالت طبیعی ندارد و شیشه مصرف کرده است. دقایقی بعد بهنام با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراهم را گرفت و با بستن دست و پایم مرا داخل صندوق عقب خودرویش انداخت و راه افتاد. او برای این که سر و صدا نکنم، صدای پخش صوت خودرو را زیاد کرد. با تلاش دست و پایم را باز کردم و با آچاری که آنجا بود، قفل را شکسته و پشت چراغ قرمز گریختم.

سرانجام با گذشت شش ماه از این شکایت، متهم 29 ساله در مخفیگاهش در جنوب تهران شناسایی و دستگیر شد.

روز گذشته با انتقال بهنام به دادسرای امور جنایی، او به ربودن دوستش اعتراف کرد و گفت: کامبیز به مواد مخدر اعتیاد داشت. من با نقشه قبلی او را به خانه آوردم و پس از گرفتن تلفن همراهش قصد داشتم او را برای ترک به کمپ ببرم که فرار کرد. من چند نفر دیگر را هم به این شیوه به کمپ برده و ترک داده‌ام.

با اظهارات متهم 29 ساله، او با دستور آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی به اتهام سرقت و آدم‌ربایی بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها