آیت الله موحدی کرمانی در همایش وحدت اصولگرایان :

دنبال سهم خواهی در انتخابات باشیم شکست می خوریم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به عدم ثبت نام خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: 28 سال سابقه نمایندگی را کافی می‌دانم.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۹

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: این بار من خیالم راحت است که اصولگرایان برنده انتخابات هستند و به همین دلیل ضرورتی ندارد من حضور داشته باشم، اما اگر احساس می‌کردم اصولگرایان در خطر هستند حتما به صحنه می‌آمدم.

وی افزود: در همین مجلس کسانی هستند که اگر نایب رئیس شوند مثل من یا بهتر از من می‌توانند کار کنند. این به این معناست که گرچه ما در نظام ریزش‌هایی داشتیم، اما رویش‌هایی
هم داشته‌ایم.

باهنر اظهار کرد: بعضی دوستان می‌گفتند اگر من نامزد نباشم کمتر در ستادهای انتخاباتی شرکت می‌کنم، اما ان‌شاءالله خیلی پرانرژی در ستادها حضور خواهم داشت.

خدمت کردن، منحصر به نمایندگی مجلس نیست

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ارائه خدمت، منحصر به نمایندگی مجلس نیست، خصوصا این‌که الان افراد زیادی در صحنه هستند.

به گزارش تسنیم، حسین فدایی یادآور شد: در مجلس اول و دوم (دهه60)، باید تلاش می‌کردیم تا افراد را برای کاندیداتوری در انتخابات، قانع کنیم و آنها اجتناب می‌کردند و دیگران را شایسته‌تر از خود می‌دانستند. فدایی گفت: درست است که حضور در صحنه افرادی که خود را واجد شرایط می‌دانند لازم است، اما اگر بادقت بررسی نشود، ممکن است مشکل شود.

فهرست‌های جداگانه خودکشی اصلاح‌طلبان

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه و فعال اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با فرارو، با بیان لزوم حمایت از شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان که محمدرضا عارف در راس آن قرار دارد، گفت: «من معتقدم تصمیم مدیریتی جمعی باید لحاظ شود و همه باید از آن تبعیت کنند؛ زیرا اگر بخواهند فهرست‌های جداگانه بدهند، به منزله خودکشی خواهد بود.»

بروجردی؛ نماینده ولایتی در ائتلاف

علی‌اکبر ولایتی با اشاره به وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: خوشبختانه مجموعه اصولگرایان به هم نزدیک می‌شوند که ان‌شاءالله فهرست واحدی داشته باشند و اگر چنین باشد، ما نیز از آن حمایت می‌کنیم. ولایتی در گفت‌وگو با تسنیم افزود: آقای (علاءالدین) بروجردی نماینده بنده در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان است. وی همچنین به کسانی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و توسط شورای نگهبان تائید می‌شوند، توصیه کرد به فکر منافع ملی باشند.

توکلی: از وحدت اصولگرایان ناامید نیستم

احمد توکلی درخصوص وحدت اصولگرایان در انتخابات گفت: از وحدت ناامید نیستم. وی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: احتمال وحدت و ائتلاف طیف اصولگرایی قابل اعتناست، اما این‌که پایدار بماند یا خیر، نمی‌دانم. توکلی همچنین با اشاره به برخی افراطی‌گری‌ها گفت: افراطی‌گری در همه جریان‌های سیاسی وجود دارد و این افراطی‌گری‌ها باید با عقل و منطق مدیریت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها