پهلوان سال ۹۴ ایران با تاکید بر اینکه کسب این عنوان وظیفه او را سنگین‌تر از گذشته کرده است، گفت: امیدوارم شایسته کسب بازوبند پهلوانی باشم.
کد خبر: ۸۶۷۴۱۴
صادق‌زاده: «پهلوان ایران» بودن مسئولیتم را سنگین می‌کند

جابر صادق‌زاده پس از رسیدن به افتخار بازوبند پهلوانی ایران در سال ۹۴، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در تبریز، اظهار کرد: مبارزه بسیار سختی مقابل قمی در دیدار فینال داشتم، چراکه آن‌ها یک دور استراحت داشتند و من به همین علت یک مسابقه بیشتر از سایر حریفانم در این رقابت‌ها داشتم. از اینکه توانستم با پیروزی مقابل قمی در دیدار فینال عنوان ارزشمند پهلوانی ایران در سال ۹۴ را کسب کنم بسیار خوشحالم.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، پهلوان سال ۹۴ ایران افزود: مطمئنا کسب دوباره این عنوان پس از سه سال، نتیجه زحمات و تمرینات خوبی بود که پشت سر گذاشتم. بدون شک، گرفتن بازوبند ارزشمند پهلوانی وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند و باید در تمام امور اخلاق و رفتاری زیبنده یک پهلوان از خود نشان دهم. امیدوارم شایسته این بازوبند، که تاکنون بزرگان و پهلوانان ارزشمند ایران زمین بر دست خود بسته‌اند، باشم. گرفتن این لقب بسیار مهم است و وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر دوش انسان می‌گذارد.

وی درباره پیروزی مقابل پرویز هادی - پهلوان سال گذشته ایران - در دیدار نیمه‌نهایی با وجود اینکه هادی از تشویق شدید هم‌استانی‌های خود برخوردار بود، گفت: در پهلوانی پرویز هادی هیچ شکی نیست و از اینکه مزد زحماتم را گرفتم و مقابل او پیروز شدم، خوشحالم. او سال گذشته موفق شد من را در همین رقابت‌ها شکست دهد اما امسال با تمریناتی که داشتم مقابل او به برتری رسیدم.

صادق‌زاده با ابراز رضایت از میزبانی تبریز برای برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی و قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و نسبت به سال گذشته از سطح بالاتری برخوردار بود. جا دارد از تمام مسئولان برای برگزاری مناسب این رقابت‌ها قدردانی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها