لاریجانی در نطق پیش از دستور مجلس:

اقدامات اخیر آمریکا برخلاف روح برجام بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره مصوبه سنا و دولت آمریکا گفت: وقتی افراطیون و مخالفان سیاست های دولت آمریکا برای بهم زدن برجام، قوانین سیاسی تصویب می کنند، دولت آمریکا که می خواهد به تعهدات خود پایبند باشد، به مخالفت بر می خیزد و تضمین داده حتی اگر لازم باشد قانون را متوقف می کند.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۳
آمریکا تضمین داد، لازم باشد قانون جدید روادید را متوقف می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز -سه شنبه- در دیدار اعضای جبهه مستقلین و اعتدال گرایان،با بیان این مطلب به کارشکنی های تندروها در مسیر رفع دشمنی ها، تهدیدها و تحریم ها به نگاه های سیاسی در پارلمان، سنا و دولت آمریکا استناد کرد و افزود: این نشان می دهد که قدرت های جهانی، پی برده اند که ضدیت با ایران به نفع هیچ قدرتی نیست.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در ابعاد داخلی و خارجی، بر دست آوردهای دیپلماسی این دولت در فضای بین المللی تأکید کرد و گفت: دنیا هم در عمر کوتاه دولت آقای روحانی، متوجه افکار اعتدالی ملت ایران و سیاست های اصولی نظام جمهوری اسلامی شده است و مسؤولان سازمان ها و مجامع بین المللی پی بردند که اکثریت مردم ایران با اندیشه های اعتدالی، از افراط و تفریط و دمیدن بر آتش جنگ بیزارند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، انتخابات اسفندماه را میدان بسیار مناسبی برای اثبات بلوغ سیاسی مردم ایران، مخصوصاً قشر جوان دانست و گفت: همراهی همه مسؤولان در همه سطوح با مردم در این انتخابات، نمایندگانی را به هر دو مجلس می فرستد که تبلور آرای مردمی خواهند بود.

وی حق الناس خواندن رأی مردم از سوی رهبری نظام را یک فتوای دینی و محکم از یک فقیه سیاسی خواند و گفت: نباید بگذاریم هر کاری که به حضور حداکثری مردم لطمه می زند، به نام دفاع از انقلاب صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها