مجری و تهیه کننده «خسته نباشید» در قسمت جدید این برنامه با حضور در نانوایی سنگکی دشواری های کار شاطرها را تجربه می کند.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۲
مجری تلویزیون، نانوا می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، میثم رازفر درباره موضوع این قسمت گفت:این بار سراغ شغل نانوایی سنگکی رفته ایم. جالب اینکه نانواها درباره تاریخچه این نان صحبت می کردند و آن را به «شیخ بهایی» یا «رستم» منتسب می دانستند البته ما تحقیق کردیم و دیدیم این موارد صحت ندارد و صرفا مربوط به فرهنگ عامه است.

وی افزود: نکته جالب در این قسمت این بود که در این شغل حال نانوا با کیفیت نان در ارتباط است. حال شاطر تاثیر مستقیمی روی خمیری که درست می کند می گذارد بنابراین نانواها برای به سرانجام رساندن این مسئولیت خطیر و مهم باید حال خوب و خوشی داشته باشند وحتی با خمیر حرف بزنند.

مجری خسته نباشید یادآور شد: البته توقع مردم از نانواها هم خیلی زیاد است و حتی اگر شاطر نان بد دستشان بدهد احساس می کنند این اتفاق از عمد رخ داده در حالی که شاغلان این حرفه هم آدم هستند و مشکلات خاص خودشان را دارند که روی نانی که دست مردم می دهند تاثیر می گذارد.

رازفر یادآور شد: حس خوبی که در این قسمت تجربه کردم این بود که اگر شما نانوا باشید به منزله این است که قوت غالب مردم را تهیه می کنید و از همه قشری هم با شما در ارتباط هستند. مثل کارگر، کارمند، تاجر یا حتی عالی ترین مقام مملکتی. چون همه از نان استفاده می کنند.

وی تأکید کرد: ما از پشت صحنه هیچ کاری باخبر نیستیم و فکر می کنیم برخی کم کاری می کنند، اما در این قسمت از «خسته نباشید» مردم می توانند استرسی را که به خاطر نرسیدن آرد به نانواها وارد شده بود ببینند. آنها مسئولیت پذیری بالایی دارند و حسابی نگران بودند که نمی توانند به مردم نان بدهند. چرا که دوست دارند 24 ساعته و بدون تعطیلی در خدمت مردم باشند.

مجری خسته نباشید افزود: مخاطبان می توانند در صفحه اینستاگرام ما
https://instagram.com/khastenabashid/ با ما در ارتباط باشند و اگر گمان می کنند شغل سخت و جذابی دارند، از خودشان در حال کار فیلم بگیرند و برای ما بفرستند.

هشتمین قسمت از مجموعه مستند «خسته نباشید» اول دی ماه ساعت 21 روی آنتن می رود و بازپخش آن چهارشنبه دوم دی ساعت 9 و جمعه چهارم دی ساعت 17:30 خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها