با شکست تراکتورسازی در تبریز

استقلال حریف ذوب آهن در فینال شد

جام حذفی فوتبال

تراکتورسازی- استقلال، جدال داغ در آغاز زمستان

فردا در نخستین روز زمستان 94 تراکتورسازی و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۱
تراکتورسازی- استقلال، جدال داغ در آغاز زمستان

به گزارش جام جم آنلاین ، رقابت های جام حذفی فردا با برگزاری یک دیدار به اوج می رسد، جایی که قرار است تیم های تراکتورسازی و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند. تقابل دوباره پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی تماشایی تر از مسابقه دو هفته پیش آنها خواهد بود. فعلا ذوب آهن تنها فینالیست است و حالا باید دید از میان پرویز و امیر کدام یک به فینال می رسند.

استقلال برای رسیدن به این مرحله شهرداری سمنان، فولاد خوزستان و نفت تهران را شکست داده و تراکتورسازی برای رسیدن به نیمه نهایی از سد نیروی زمینی، صبا و سایپا عبور کرده است.

این دو تیم چند روز قبل در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که حاصل آن بازی در طول 90 دقیقه تساوی بدون گل بود. این بار اما بازی باید برنده داشته باشد و شاید با توجه به شرایط تقابل دو تیم و مخصوصا مربیان آن‌ها، تکلیف فینالیست جام حذفی در ضربات پنالتی مشخص شود.

همچنین تقابل قلعه‌نویی و تیم سابقش آن هم برای بار دوم در فاصله 10 روز جذابیت‌های خاص خودش را دارد، ضمن اینکه قلعه‌نویی برای باز کردن جا در دل هواداران تراکتورسازی به کسب پیروزی در این بازی خانگی نیاز مبرم دارد. در صورتی که این برد حاصل شود، قلعه‌نویی حضورش را در تبریز تا پایان فصل پانزدهم لیگ برتر بیمه می‌کند و می‌تواند با آرامش به کارش ادامه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها