مجرم سابقه‌دار که تاکنون 15 بار روانه زندان شده است، پس از فرار از زندان باند سرقت میلیاردی از پزشکان را تشکیل داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۵
فرار مجرم حرفه‌ای از زندان برای سرقت میلیاردی از پزشکان

به گزارش جام‌ جم ، 11 آبان امسال یک پزشک شیرازی با مراجعه به ماموران از افرادی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

مالباخته در اظهاراتش گفت: شب حادثه وقتی مقابل پارکینگ خانه توقف کردم تا وارد شوم، دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت به من نزدیک شده و با معرفی خود به عنوان پلیس مدعی شدند خودرویم در اختیار افرادی بوده که با آن به یک طلافروشی دستبرد زده‌اند. از من خواستند پیاده شوم تا خودرویم را بازرسی کنند. به دلیل این که کارت شناسایی داشتند اجازه دادم خودرو را بازرسی کنند. آنها سپس خانه را بازرسی کرده و پس از پیدا کردن طلاهای من و همسرم، ادعا کردند این طلاها سرقتی است. با رفتن آنها من نیز به کلانتری محله مان رفتم و متوجه شدم آنها مامور قلابی بودند.

ماموران با چهره‌نگاری از متهم متوجه شدند، یکی از ماموران قلابی دزد سابقه‌داری به نام مجید است. بررسی‌ها نشان داد، مجید 15 فقره سابقه کیفری دارد و خرداد امسال با دریافت مرخصی از زندان خارج شده و گریخته بود. این در حالی بود که پزشک دیگری که ساکن یزد بود نیز با حضور در اداره پلیس تهران شکایت مشابهی را مطرح کرد که مشخص شد. وی نیز در دام مجید و همدستش گرفتار شده و سارقان مامور نما 320 میلیون تومان طلا و جواهر از او دزدیده‌اند.

در این مرحله محل‌های رفت و آمد مجید به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که وی و چهار همدستش دستگیر شدند. متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از 9 پزشک به این شیوه اعتراف کردند که ارزش طلاهای سرقتی بیش از سه میلیارد تومان است.

رضا ابوالحسنی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه سرقت تهران در این باره گفت: درتحقیقات مشخص شد که اعضای این باند در شهرهای یزد، شیراز، ملایر، گرمسار، اردبیل، ارومیه، اهواز و بیرجند سرقت‌های مشابهی را انجام داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها