تهرانی‌ها تلویزیون خود را روی اچ دی تنظیم کنند

آغاز به کار رسمی شبکه تهران از 5 بهمن ماه

مدیر شبکه استانی تهران در مراسم رونمایی از نشان این شبکه، از راه‌اندازی شبکه تهران در دی‌ماه و ایام ولادت حضرت محمد(ص) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۵۷۹

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، احسان کاوه، مدیر شبکه استانی تهران در این مراسم گفت: شبکه تهران شبکه موفقی بود که با تغییر در ماموریت‌های آن، به شبکه‌ای ملی تبدیل شد و اکنون در زمینه تخصصی اقتصاد، برنامه‌سازی و در قالب شبکه پنج سیما فعالیت می‌کند . وی افزود: اما وجود یک شبکه استانی برای استان بزرگی چون تهران احساس می‌شد و برای پاسخ‌گویی به نیاز رسانه‌ای استان تهران که بسیاری از اتفاقات و تصمیمات مهم کشور در این شهر گرفته می‌شود رسانه ملی دوباره اقدام به راه‌اندازی شبکه مستقلی به نام شبکه تهران گرفت .

مدیر شبکه تهران گفت: شبکه تهران تلاش خواهد کرد مانند آیینه‌ای برای تهران باشد و مشکلات و نیاز‌های این کلانشهر و استان بزرگ تهران را منعکس کند و به دنبال راهکار‌های حل آنها باشد . دکتر رضا پورحسین، قائم‌مقام سیما، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند سیما، فضل‌الله شریعت‌پناهی سرپرست شبکه اول سیما و جمعی از خانواده شهدا و اصحاب رسانه از جمله حاضران در این مراسم بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها