لیونل مسی بار دیگر در صدد پاسخگویی به منتقدانش برآمد، منتقدانی که می گویند او به اندازه ای که برای بارسلونا از خود فداکاری نشان می دهد در تیم ملی آرژانتین اینگونه نیست.
کد خبر: ۸۶۴۰۷۱
توهین رکیک لیونل مسی به منتقدانش

به گزارش جام جم ورزشی ، لیونل مسی همیشه به این متهم بوده که برای تیم ملی فوتبال آرژانتین کم کاری می کند و همانند بارسلونا برای این تیم ستاره درخشانی نیست.

اما لیونل مسی که گاهی اوقات جواب منتقدان خود را می دهد اینبار با لحن شدیدترین حرف می زند. وی ضمن به کار بردن کلمه ای رکیک در رابطه با برخی از منتقدانش گفت: در دو سال اخیر حضور در دو فینال بزرگ را با تیم ملی فوتبال آرژانتین تجربه کردم. دیگر چکار می‌توانم انجام دهم؟ بسیاری این موفقیت ما را نادیده می‌گیرند و انگار هیچ کاری انجام ندادیم. این اتفاق بسیار بد است. آرژانتین از یک هشتم نهایی حذف نشده است تا بعضی به انتقاد بپردازند. به فینال صعود کردیم و این موفقیت بزرگی است.

دارنده چهار توپ طلای فوتبال جهان ادامه داد: بسیاری می‌گویند چون به پیراهن تیم ملی آرژانتین تعصب ندارم، سرود ملی را نمی‌خوانم. اصلا درست نیست. از کسانی که بدون فکر کردن از من انتقاد می‌کنند، ناراحت هستم. عمدا سرود ملی کشورم را نمی‌خوانم. قرار نیست برای احساس کردن سرود ملی کشورم، حتما باید آن را بخوانم. هر کسی تفکرات و سبک خودش را در زندگی دارد و باید به آن احترام گذاشته شود. تیم ملی آرژانتین برای من اولویت است و دوست دارم در هر دیداری که به میدان می‌روم، پیروز شوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها