سرمربی ملوان می‌گوید یک سال است پولی را که بابت خرید راه‌آهن پرداخت کرده بود بازنگردانده‌اند و کسی هم نیست این موضوع را پیگیری کند.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۰
استیلی: یک سال است که هشت میلیاردمان را نمی‌دهد

حمید استیلی با اشاره به خرید امتیاز راه‌آهن در سال گذشته و بازپس گرفتن امتیاز این تیم از او با به جریان افتادن پرونده بابک زنجانی، اظهار کرد: حدود هفت، هشت میلیارد تومان بابت راه‌آهن پرداخت کرده بودم اما پس از اینکه واگذاری این تیم متوقف شد امتیاز تیم را از من پس گرفتند اما تا به حال پولم را پس ندادند. از سال گذشته می‌گویند که در حال بازرسی از تمام مدارک و اسناد موجود مبنی بر اینکه هشت میلیارد را پرداخت کرده‌اند در دست دارند اما تا به حال هیچ پولی نگرفته‌ام. حدود یک سال است که این پول از حساب من خارج شده اما کسی نیست که این پرونده را پیگیری کند.

سرمربی ملوان درباره وضعیت تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: هوای انزلی معمولا بارانی است و این موضوع تمرین کردن را برای ما سخت می‌کند اما ما تمرینات را پشت سر می‌گذاریم تا برای بازی یکشنبه آماده شویم. در این بازی حاتمی، افشین و یوسف‌زاده را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، او با تمجید از تیمی که علی دایی آماده کرده، گفت: این تیم نتایج خوبی را به دست آورده و بازیکنان خوبی هم دارد. دایی مربی با دانشی است اما تیم ما علیرغم شایستگی‌هایش در کسب نتیجه ناموفق بوده ولی مطمئن باشید تیمی که بازی خوب به نمایش می‌گذارد در امتیازگیری هم موفق می‌شود. ما احتیاج به زمان داریم تا تیم‌مان را آماده کنیم. در خط حمله نقاط ضعفی وجود دارد چرا که بازیکنان‌مان با مصدومیت مواجه هستند و در بازی با سایپا ما از بازیکنان خط میانی در خط حمله استفاده خواهیم کرد.

استیلی درباره اینکه گفته حامد نورمحمدی جذب ملوان شده اما باشگاه می‌گوید صحبتی با این بازیکن نداشته است، تاکید کرد: نورمحمدی به دلیل ابطال کارت پایان خدمت باید دوران سربازی‌اش را سپری کند و من با توجه به شناختی که از او دارم خواستم که به ملوان بیاید. او بازیکن فوق‌العاده خوبی است و در خط دفاع می‌تواند به ما کمک زیادی کند. در سال گذشته هم شاگرد خود من بود و قبل از اینکه به تمرینات ملوان بیاید کارهای نظام وظیفه را انجام داده است.

سرمربی ملوان درباره برنامه این باشگاه برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات، افزود: ما بازیکنان‌مان را در خط حمله از دست داده‌ایم و در دو بازی گذشته فقط یک نیمه از فرزاد حاتمی استفاده کردیم. هدف ما این است که یک بازیکن ایرانی را در خط حمله جذب کنیم چرا که بهتر از بازیکنان خارجی می‌تواند به ما کمک کند، اگر نشد یک بازیکن خارجی خوب بیاوریم. ما در چند بازی گذشته 15، 16 موقعیت خوب داشتیم اما کسی نبود که این موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند.

او درباره آغاز فصل نقل و انتقالات و حضور دلالان در اطراف تیم‌هایی مانند ملوان که تا به حال در پرداخت دستمزد بازیکنان با مشکل مواجه شده، تاکید کرد: این موضوع را به مدیریت گفته‌ایم. ما بازیکنان سرباز و جوانی داریم که جایی نمی‌روند اما بعضی از بازیکنان ما در سال گذشته و امسال درخشش خوبی داشتند و بعضی از ایجنت‌ها تمرکز آنها را به هم می‌زنند و نمی‌گذارند برای تیم بازی کنند. سال گذشته هم که در راه‌آهن بودم و از این تیم جدا شدم کمتر از 30 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد و هفت بازیکن ما به تیم‌های استقلال، پرسپولیس، پدیده، ملوان و ... رفتند. سازمان لیگ باید قانونی را تنظیم کند تا باشگاه‌هایی که روی بازیکنان‌شان سرمایه‌گذاری کرده‌اند و آنها را به جایی رسانده‌اند به راحتی از دست ندهند.

استیلی درباره حضور کادرفنی تیم ملی در تمرینات باشگاه‌ها و حضور در تمرین ملوان، اظهار کرد: کار خوبی است و قبل از بازی با تراکتور هم دن گاسپار به تمرینات تیم‌مان آمد و صحبت‌های خوبی را انجام دادیم. ما بازیکنانی مانند مازیار زارع و پژمان نوری را داریم که در گذشته عضو ثابت تیم ملی بودند و گاسپار آنها را می‌شناخت. همچنین بازیکنانی مانند کنعانی و پورقاز را داریم که عضو تیم ملی هستند. با صحبت‌هایی که انجام شد به گاسپار گفتم که بازیکنان خوبی داریم و می‌توانند برای تیم ملی بازی کنند. همچنین صحبت از امکانات باشگاه شد که حتی ما نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری امکانات کمتری داریم. ما یک سالن اختصاصی هم نداریم تا در صورت بارش باران به آنجا برویم و تمرین کنیم. گاسپار هم گفت که باشگاه‌های ایرانی از لحاظ سخت‌افزاری در سطح پایینی هستند اما ما استعدادهای زیادی داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها