استان‌دار بررسی می‌کند؛

جنجال دانش‌آموزی در رودبار

استاندار کرمان با اشاره به اعلام وضعیت زرد در رابطه با شیوع بیماری آنفلوآنزا گفت: مدارس تمام مقاطع تحصیلی و مهدهای کودک استان کرمان روزهای 17 و 18 آذر تعطیل است.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۲
آنفلوآنزا مدارس استان کرمان را تعطیل کرد

علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس H1N1 افزود: تعطیلی مدارس به مدت دو روز برای پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا در کل استان اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: اعلام وضعیت زرد در استان کرمان به دلیل احتیاط بوده است.

استاندار کرمان گفت:تشکیل ستاد مدیریت بحران تنها در زمان وقوع بحران نیست بلکه ستاد بحران برخی اوقات برای جلوگیری از مسائل بحرانی احتمالی انجام می شود.

وی گفت: در زمان احتمال بروز سیل نیز ستاد مدیریت بحران برای جلوگیری از سیل برگزار شد که بخشی از اقدامات بسیار مفید حاصل شد و از بروز بسیاری از خسارت ها جلوگیری کرد.

رزم حسینی اظهار کرد: از زمان احتمال شیوع این بیماری در هر هفته یک جلسه تشکیل شده است و این کار به منظور پیشگیری و درمان این بیماری صورت گرفت.

وی افزایش آنفلوانزا در استان کرمان را عادی دانست و گفت: اگر ما شفافیت داشته باشیم، رسانه ها که مسئولیت اطلاع رسانی شفاف را دارند در حوزه عمل به وظایف خود اقدام می کنند و اطلاعات لازم به جامعه ارائه می شود.

به گزارش ایرنا،استاندار کرمان گفت: رسانه ها در این زمان باید با حساسیت مطالب را به جامعه انتقال داده و در حوزه آموزش و پیشگیری نیز به وظیفه اساسی خود عمل کنند.

رزم حسینی افزود: در حوزه مسائل روانی جامعه به هر میزان که اطلاع رسانی صحیح و دقیق به مردم انجام شود، آرامش روانی بیشتری در جامعه حاصل می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها