حسین علیزاده، اردشیر کامکار، بنیامین بهادری، علی عبدالمالکی و شماری دیگر از خوانندگان و نوازندگان سنتی، محلی، کلاسیک و پاپ، پس از ماه صفر کنسرت گذاری های خود را از سر می گیرند.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۹
برنامه کنسرت ها اعلام شد

با پایان یافتن ماه صفر، برگزاری کنسرت های موسیقی از سر گرفته می شود. تعدادی از این کنسرت ها از هم اکنون با قرار گرفتن در لابه لای خبرهای موسیقایی، ذهن و ذوق علاقه مندان خود را آماده می سازند تا در موعد مقرر در تالارهای برگزاری این کنسرت ها حاضر شوند.

به گزارش ایرنا، در میان کنسرت هایی که قرار است پس از ماه صفر برگزار شود، هم کنسرت های موسیقی سنتی به چشم می خورد، هم موسیقی محلی، هم موسیقی کلاسیک و هم موسیقی پاپ.

حسین علیزاده در برج میلاد
اما در میان سنتی ها، نام حسین علیزاده، آهنگساز و نوازندهٔ سرشناس تار، پیش از دیگران خودنمایی می کند. علیزاده قرار است با همراهی محمد معتمدی و گروه هم آوایان، هشتم دی ماه در دو سانس در تالار مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه برود. قیمت بلیط های این کنسرت از 35 تا 120 هزار تومان است.

اردشیر کامکار در مهاباد و سقز
اردشیر کامکار، نوازندهٔ کمانچه، قرار است با همراهی صدای حشمت رجب زاده و وحید تاج در شهرهای مهاباد و سقز کنسرت بدهد. کنسرت اردشیر کامکار، پنج شنبه، سوم دی ماه، در تالار وحدت شهرداری مهاباد به روی صحنه می رود و چهارم و پنجم دی ماه، در تالار آمفی تئاتر دانشکدهٔ فنی و مهندسی سقز برگزار می شود. بلیط این دو کنسرت از 20 تا 45 هزار تومان است.

کنسرت موسیقی ایرانی 2 در فرهنگستان هنر
سلمان سالک، نوازندهٔ تار، با همراهی مجید علیزاده (تنبک) و سیاوش کریمی نژاد (سازهای کوبه یی)، قرار است کنسرت موسیقی بی کلام شماری از قطعه هایی را که استادان موسیقی ایرانی ساخته اند، اجرا کنند. این کنسرت، با بلیط های 35 و 40 هزار تومانی قرار است جمعه، چهارم دی ماه، در تالار ایران فرهنگستان هنر برگزار شود.

موسیقی محلی و گروه های ترنگ، روناک و آرشاویر
گروه «روناک»، به سرپرستی کیوان علی محمدی، 26 آذر ماه در تالار ایوان شمس کنسرت می دهد. این کنسرت در دو سانس برگزار می شود.
گروه موسیقی لری و کردی «آرشاویر»، با خوانندگی فرشاد رستمی، ششم دی ماه با بلیط 50 هزار تومانی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.
کنسرت حرکات آیینی آذربایجانی نیز قرار است در روز نهم دی در فرهنگسرای نیاوران اجرا شود. قیمت بلیط این اجرا 70 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
همچنین گروه موسیقی «ترنگ»، قرار است در 28 و 29 دی ماه، به خوانندگی حشمت رجب زاده به روی صحنه برود. این کنسرت در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

کنسرت های بانوان
گروه «نهال» به خوانندگی لیلا نجفی، هفتم دی ماه؛ و گروه «راستان»، به خوانندگی فاطمه ساغری، 11 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می روند. بلیط این کنسرت ها 50 هزار تومان است.
گروه «کالیوه» نیز با خوانندگی یسنا خوش فکر و زهره کدخدازاده، نغمه های محلی را 14 و 15 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا می کنند. قیمت بلیط این کنسرت هم 50 هزار تومان است.
کنسرت سیمین غانم نیز 18، 24 و 25 دی ماه قرار است در تالار وحدت برگزار شود. بلیط این کنسرت بین 30 تا 90 هزار تومان قیمت دارد.

کلاسیک ها
در میان موج تازهٔ برگزاری کنسرت ها، چند کنسرت و رسیتال موسیقی کلاسیک هم برگزار می شود.
24 آذر ماه، ارکستر رتوریک به سرپرستی رضا مریوند، در فرهنگسرای نیاوران قطعه هایی از موسیقی کلاسیک و موسیقی فیلم را اجرا می کند. بلیط این اجرا 45 هزار تومان است.
کنسرت کُر فلوت تهران نیز 17 و 18 دی ماه، در تالار رودکی به روی صحنه می رود. بلیط های این اجرا 50 و 60 هزار تومان است.
افزون بر این ها، دو رسیتال یا تک نوازی پیانو هم در تالار رودکی برگزار می گردد؛ نخست در ششم دی ماه پویان آزاده به اجرا می پردازد، با بلیط های 40 و 50 هزار تومانی.
25 و 26 دی ماه نیز هایک ملکیان به تکنوازی پیانو می پردازد، که بلیط های این اجرا 60 و 80 هزار تومان قیمت دارد.

خوانندگان پاپ
خوانندگان پاپ نیز از یکم دی ماه، دوباره به روی صحنه می روند؛ امید حاجیلی کنسرت خود را با بلیط های 45 تا 150 هزار تومانی، یکم دی ماه به روی صحنه می برد. این کنسرت در دو سانس، در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
برج آزادی، ششم دی ماه میزبان گروه «پیکلاویه» است که قطعه هایی را به زبان انگلیسی و فرانسوی اجرا خواهند کرد. بلیط این اجرا بین 45 تا 55 هزار تومان قیمت دارد.
هفتم دی ماه نیز تالار میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای علی عبدالمالکی اختصاص دارد که با بلیط های 40 تا 130 هزار تومانی پذیرای علاقه مندان این خواننده خواهد بود.
در همین روز، رضا صادقی در تالار شهدای نهم دی تربت حیدریه، رو در روی مخاطبان خود قرار می گیرد. کنسرت این خواننده با بلیط های 40 تا 130 هزار تومانی، در دو سیانس برگزار می گردد.
بنیامین بهادری هم در 28 و 29 دی ماه در تالار انتظار کرمانشاه به روی صحنه می رود. بلیط کنسرت بنیامین 50 تا 85 هزار تومان قیمت دارد.
و دست آخر، حمید عسکری نیز در هفتم بهمن ماه قرار است در تالار میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت بدهد. بلیط کنسرت وی 40 تا 120 هزار تومان قیمت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها