تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی از رقابتهای جام حذفی اسپانیا حذف شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۹۲
رئال مادرید از رقابت​های جام حذفی کنار گذاشته شد

رئال مادرید چهارشنبه شب در دور چهارم رقابتهای جام حذفی فوتبال اسپانیا در دیدار با کادیس از دنیس چریشف در ترکیب تیم خود استفاده کرد. وی در دقایق اولیه بازی موفق شد گل هم به ثمر برساند. این در حالی است که بازیکن قرضی ویارئال به دلیل دریافت سومین کارت زرد خود در زمان حضورش در این تیم، یک جلسه محروم بود.

رئالی ها پس از اینکه متوجه اشتباه خود شدند این بازیکن روس را در نیمه دوم از زمین بیرون کشیدند اما دیگر دیر شده بود چراکه وی نمی بایست از اول در زمین حضور پیدا می کرد.

تبم فوتبال اوساسونا فصل گذشته به دلیل بازی دادن به بازیکن محروم از دور رقابتها کنار گذاشته شدند.

والنسیا هم در سال ۲۰۰۱ و زمانی که تحت هدایت رافائل بنیتس بود به دلایل استفاده از بازیکنان زیاد غیراروپایی از دور رقابتها حذف شده بود.

به گزارش مهر، فلورنتینو پرس روز پنجشنبه گفته بود با حذف رئال مادرید مبارزه خواهد کرد و نمی گذارد این تیم از دور رقابتها کنار برود.

هم اکنون پرس از جانب هواداران باشگاه رئال مادرید به شدت زیر فشار قرار دارد. وی پس از اینکه نتوانست در آخرین لحظه داوید دخیا را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد و آن اشتباه عجیب را در زمان‌بندی نقل و انتقالات مرتکب شد اکنون افتضاح حذف از رقابتهای جام حذفی را هم موجب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها