گدای میلیونر دستگیر شد

رئیس روابط عمومی شهرداری بوشهر گفت: فردی که با ظاهری ژولیده در خیابان های شهر بوشهر به مدت 13 سال گدایی می کرد توسط عوامل این شهرداری و همکاری پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۹
گدای میلیونر دستگیر شد

امید پارسایی فر افزود: این فرد در زمان دستگیری 35 میلیون ریال وجه نقد به همراه داشت ضمن اینکه در دو حساب بانکی نیز 550میلیون ریال سپرده گذاری کرده است.

وی یادآورشد: در راستای جمع آوری متکدیان و انتقال آنها به زادگاهشان، عوامل شهرداری بوشهر این فرد را که با ترفندهای مختلف از مردم پول دریافت می کرد در خیابان طالقانی هفته جاری دستگیر کردند.

رئیس روابط عمومی شهرداری بوشهر اضافه کرد: باتوجه به وضع نامطلوب ظاهری فرد دستگیر شده با همکاری عوامل این شهرداری در یکی از حمام های عمومی شستشو و لباس های نو بر تن کرد.

پارسایی فر افزود:این گدا که خود را «اسماعیل» معرفی کرده بود گفته است اهل یکی از شهرهای همجوار بوشهر و مجرد است و فقط برادری دارد که او از گدایی کردنش خبر دارد چون پول هایش را به او می دهد تا برایش در بانک نگهداری کند.

وی گفت:بعد از استحمام، فرد متکدی با پول هایش، به حراست شهرداری منتقل شد تا درباره وضعیت این پول ها فکری شود.

پارسایی افزود: با نظارت نیروی انتظامی، شمارش پول هایی که در جیب و آستر کت و کاپشن مرد پنهان شده بود، آغاز شد و مبلغ 35 میلیون ریال شامل چک پول و اسکناس شمارش شد.

وی اظهارداشت: به رغم تلاش ماموران برای شمارش مقداری پول های مچاله شده بدلیل فرسوده بودن اسکناس ها و بر اثر بارندگی های اخیر به هم چسیده بودند که به راحتی قابل شمارش نبودند.

رئیس روابط عمومی شهرداری بوشهر گفت:در همین راستا 9 کیلو و 300گرم اسکناس غیر قابل شمارش از این گدا توسط ماموران صورتجلسه و اسکناس ها و گدای پولدار به کلانتری تحویل داده شد تا وضعیت وی از طریق مراجع قضایی مشخص شود.

به گزارش ایرنا، پارسایی فر یادآورشد: پس از بازپرسی قضایی مقرر شد وی هر چه سریع تر شهر بوشهر را ترک کند، در غیر این صورت مجدد دستگیر و به یکی از شهرهای دوردست کشور فرستاده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها