فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور اعلام کرد که 50 دستگاه اتوبوس ارتش برای جابه جایی زائران اربعین حسینی از کرمانشاه به ایلام اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۱۴۱۳
50 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین روانه ایلام می شوند

امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی افزود: این اتوبوس ها عصر امروز روانه ایلام می شوند تا زائران را در مرز مهران جابه جا کنند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی وارد کار شد و اکنون نیز در حال فعالیت است.

فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور اعلام کرد: در این راستا با هماهنگی استانداری ایلام موکب هایی در این استان بویژه مرز مهران برای استقبال از زائران اربعین حسینی توسط ارتش ایجاد شده است.

امیر کاظمی ادامه داد: همچنین ارتش ایجاد موکب هایی در مسیر زائران اربعین حسینی در کرمانشاه را نیز بر عهده گرفته و اکنون نیز این موکب ها در حال پذیرایی از زائران هستند.

ایجاد درمانگاه صحرایی توسط ارتش

فرمانده منطقه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی اسلامی ایران برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی یکی از بیمارستان های صحرایی خود را در مرز مهران برپا کرده است.

امیر کاظمی افزود: تیم های پزشکی ارتش برای مداوای بیماران و خدمات دهی به زائران به مرز مهران منتقل شده اند.

معاون حمل ونقل و پایانه های استان کرمانشاه نیز پیشتر از آماده کردن سه هزار و600 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین برای جا به جایی و بازگرداندن زائران عتبات عالیات خبر داده بود.

جلیل الماسی در جلسه هماهنگی بازگشت زائران کربلا که در سرسرای جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: 300 دستگاه اتوبوس، هزار و 300 دستگاه خودرو سواری مسافربر و دو هزار دستگاه مینی بوس برای انتقال مسافران کربلا در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، مسئولان استان کرمانشاه پیش بینی کرده بودند حدود 700 زائر اربعین حسینی از استان کرمانشاه برای عزیمت به استان ایلام و عراق تردد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها