خرید ویلای شمال برای زوج جوان دردسر شد و آنها را برای درخواست طلاق راهی دادگاه خانواده کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۴
خرید ویلا دردسرساز شد

چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی چند وقت پیش من و شوهرم با هم یک ویلای در شمال کشور خریدیم اما بعد از آن درگیری های ما آغاز شد و ما تا همین الان سر این ویلا با هم درگیر هستیم.

وی افزود: از وقتی این ویلا را خریدیم شوهرم مرتب کلید آنجا را به بستگان و دوستانش می دهد تا چندین روز را در ویلای ما تفریح کنند. هرچه به او می گویم اینکار را انجام نده فایده ای ندارد و می گوید چطور پدر و مادر تو به ویلای ما می روند پس من هم می توانم کلید آنجا را به هرکس که دلم بخواهد بدهم. در صورتیکه پدر و مادر من فرق دارند و تنها گاهی اوقات آن هم دو نفری به این ویلا می روند. ولی شوهرم لج کرده و دست از این کارهایش برنمی دارد. دعوای ما سر این موضوع آنقدر زیاد شده که هردو تصمیم به جدایی گرفتیم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم هم سر این موضوع لج کرده است. مگر چه اتفاقی می افتاد اگر دوستان و یا بستگان من از آن ویلا استفاده کنند. وقتی پدر زن و مادرزنم هر از گاهی به ویلای ما می روند، بستگان من هم می توانند به آنجا بروند. ولی این موضوع در زندگی ما به یک معضل تبدیل شده برای همین من هم تصمیم گرفتم از این زن خودخواه جدا شوم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان این جلسه قاضی دلیل آنها برای جدایی را کافی ندانست و این زوج را برای حل شدن مشکلشان راهی مشاوره خانواده کرد و از آنها خواست اگر پس از مشورت با مشاوره خانواده مشکلشان حل نشد، به دادگاه خانواده بیایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها