هفته چهاردهم لالیگا

بارسلونا متوقف شد

با پیروزی پرگل مقابل رئال سوسیداد

بارسلونا از رئال فاصله گرفت

بارسلونا موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از سد رئال سوسیداد عبور کند.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۳
بارسلونا از رئال فاصله گرفت

به گزارش گروه ورزشی جام جم ورزشی، در ادامه دیدار های هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا، بارسلونا در خانه خود پذیرای رئال سوسیداد شد که در پایان توانست 3 امتیاز این دیدار را کسب نماید.

بارسلونا که در هفته های اخیر توانسته است با قدرت نمایی خود در 2 بازی گذشته اش، در نهایت آمادگی در هفته سیزدهم لالیگا، در حالی که با 30 امتیاز در صدر جدول قرار داشت، به مصاف رئال سوسیداد 12 امتیازی در رده چهاردهم رفت تا بتواند با کسب پیروزی در این دیدار دست نیافتنی تر شود.

در جریان این دیدار نیمار ستاره آماده بارسلونا موفق شد گل برتری بارسا را در دقیقه 22 به ثمر برساند، پس از آن لوییز سوارز، دیگر مهاجم آماده بارسلونا توانست در دقیقه 44 اختلاف پیروزی را برای تیم خود افزایش دهد تا در پایان نیمه اول بارسلونا 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد، پس از آن در دقیقه 53 نیمار گل دوم خود در این بازی و گل سوم بارسا را به ثمر برساند، و در نهایت لیونل مسی در دقیقه ی 2+90 موفق شد گل چهارم را برای بارسلونا به ثمر برساند تا آبی اناری ها با نتیجه 4 بر صفر پیروز میدان باشند.

بارسلونا با کسب این 3 امتیاز 33 امتیازی شد و در صدر جدول به کار خود ادامه داد، رئال سوسیداد تیم مغلوب این دیدار نیز در همان رتبه 14 خود باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها