خبرهای جدیدی از منچستر به گوش می رسد. تغییرات بزرگی بر روی نیمکت منچسترسیتی در راه است.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۴
پپ گواردیولا ، گران ترین مربی تاریخ فوتبال می شود

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از دیلی تلگراف ، پپ گواردیولا لحظه به لحظه به نیمکت منچسترسیتی برگزار می شود. حتی کار به جایی رسیده که برخی از رسانه ها از توافق باشگاه منچسترسیتی با سرمربی کنونی بایرن مونیخ خبر داده اند. قرارداد پپ با بایرن مونیخ فصل آینده به پایان می رسد اما این مربی پیش از موعد مقرر از تیمش جدا خواهد شد. قرارداد او با بایرن مونیخ تا سال 2016 است.

مانوئل پلگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تحت فشار قرار دارد، این وضعیت از فصل گذشته شروع شد که نتوانست تیمش را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند. پیش از این هم گفته می شود کارلو آنچلوتی سرمربی پیشین رئال مادرید دیگر گزینه مورد نظر سران منچسترسیتی است اما به نظر می رسد کار این باشگاه با پپ تمام شده و توافقات فیمابین حاصل شده است.

بر اساس این گزارش گواردیولا در صورت انتخاب به عنوان سرمربی منچسترسیتی سالیانه 19 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که در این صورت وی را تبدیل به گران ترین مربی تاریخ دنیای فوتبال خواهد کرد.

گواردیولا دو بار بایرن مونیخ را قهرمان بوندسلیگا کرده است. او همچنین این تیم را به مقام های قهرمانی در جام حذفی آلمان، سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه های جهان نیز رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها