سردار نقدی در گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی:

رهبری اجازه دهند 500 سردار در جبهه دفاع از حرم حاضر می‌شوند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا برای پروژه براندازی در ایران، بیش از دو میلیارد دلار بودجه سری تعیین کرده که ۲۰۰ میلیون دلار آن در اختیار شخص «جان کری» است.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۶
بودجه 2 میلیارد دلاری آمریکا برای اجرای پروژه براندازی در ایران

سردار محمدرضا نقدی که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ری در جمع مردم ولایتمدار این شهرستان سخن می گفت، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مستضعفین با هدایت های امام راحل تشکیل شد و توفیقات فراوانی را برای انقلاب اسلامی به همراه داشت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: شناخت دقیق و درست دشمن در برهه حاضر بسیار مهم و حیاتی است، به همین خاطر نباید نسبت به دشمن خوش بین بوده و تصورات غلطی از آن داشته باشیم.

وی متذکر شد: آمریکا از ۳۶ سال پیش به دنبال براندازی نظام اسلامی است و هم اکنون نیز این سیاست خصمانه خود را دنبال می کند و مقامات سیاسی و مسئولان آمریکایی به صورت شخصی این سیاست را مدیریت و دنبال می کنند.

به گزارش مهر، سردار نقدی ادامه داد: در حالی که مقامات آمریکایی به صورت شبانه روزی برای مذاکره و گرفتن عکس یادگاری به منظور موجه جلوه دادن چهره خود در جهان تلاش می کردند، سیاست براندازی نظام اسلامی را نیز دنبال می کردند.

وی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از جاسوسان دستگیر شده گفت: آمریکا برای پروژه براندازی در ایران، بیش از دو میلیارد دلار بودجه سری تعیین کرده که ۲۰۰ میلیون دلارآن در اختیار شخص جان کری است.

وی متذکر شد: این فرد ۳۴ پروژه براندازی بر علیه نظام اسلامی را به صورت شخصی مدیریت و هدایت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها