
به گزارش جام جم سیما به نقل از خبرآنلاین، مهراوه شریفینیا تصویر زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.
گفتم یک عکس شاد و خندون
براتون بگذارم که از فاز غم و غصه بیاین بیرون
از ته دل از همه محبت و لطفتون سپاسگزارم
______________
در کنار جواد افشار کارگردان باشخصیت و دوست داشتنی «کیمیا»
روز آخر فیلمبرداری
آبان ماه ١٣٩٤

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند