تامس آیاد، مدیر اجرایی یونیورسال میوزیک گروپ در جریان حمله نیمه‌شب جمعه در پاریس جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۹
مرگ مدیر اجرایی بزرگترین شرکت موسیقی جهان در حمله تروریستی پاریس

به گزارش جام جم نوا به نقل از آنا، نام تامس آیاد، مدیر اجرایی یونیورسال موزیک گروپ شنبه شب در میان اسامی 129 جان‌باخته حادثه تروریستی پاریس اعلام شد.

گروه تولید آثار موسیقی موسوم به یونیورسال میوزیک گروپ (UMG) که 81 سال پیش، در سال 1934 تأسیس شده است، یک شرکت آمریکایی است که دربرخی منابع از آن با عنوان «بزرگترین شرکت موسیقی جهان» نام برده شده است.

به‌گزارش لس‌آنجلس تایمز، تامس آیاد که سمت مدیر تولید بین‌المللی Mercury Records زیر مجموعه یونیورسال میوزیک گروپ را بر عهده داشت، در حمله به سالن تئاتر باتاکلان در پاریس به قتل رسید. هنگام حمله عناصر داعش به این سالن که در قرن نوزدهم ساخته شده است، کنسرت گروه موسیقی Eagles of Death Metal برگزار می شد و حدود یکهزار نفر در آن مکان حضور داشتند که از این میان 89 نفر جان خود را از دست داده‌اند. اعضای گروه موسیقی اجرا کننده کنسرت زنده و سالم هستند.

لوسین گرینج، مدیر UMG شنبه شب با انتشار بیانیه‌ای کشته شدن همکارش را «یک تراژدی مخوف ناگفتنی» عنوان کرد و گفت: «از طرف همه اعضای UMG عمیق‌ترین همدردی خود را به والدین و خانواده و همه دوستان او اعلام می‌کنیم.»

هشت عضو گروه داعش در حمله به هشت نقطه درشهر پاریس حوالی نیمه‌شب جمعه به وقت محلی 129 نفر را کشتند و حدود 350 تن را مجروح کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها