جام جم ورزشی: در شبی که پاریس به خاک و خون کشیده شد دیدارهای تدارکاتی متعددی در فوتبال برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۰
انگلیس بالاخره باخت، بلژیک از سد ایتالیا عبور کرد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، تیم های اروپایی برای آمادگی بیشتر خود قبل از شروع جام ملت های اروپا برابر هم به میدان رفتند تا آمادگی خود را قبل از شروع این دوره از رقابت‌ها که تابستان در فرانسه برگزار می شود، افزایش دهند غافل از اینکه فاجعه ای در پاریس در راه است، فاجعه ای که به بمب گذاری در اطراف ورزشگاه محل برگزاری دیدار دوستانه فرانسه و آلمان مربوط بود.

*قطر میزبان جام جهانی 2022 که خود را برای بازی های انتخابی جام جهانی در قاره کهن آماده می کند در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم با یک گل از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

*یونان، قهرمان یورو 2004 که اصلا وضعیت خوبی ندارد و نتوانسته است مجوز حضور در یورو را کسب کند، در دیداری دوستانه با یک گل برابر لوکزامبورگ شکست خورد تا نتایج ضعیف این تیم ادامه داشته باشد.

*جمهوری چک موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر یک صربستان را در هم بکوبد و نتیجه درخشانی را کسب کند.

*در یکی از دیدارهای حساس بلژیک، تیم نخست رده‌بندی فیفا که بازیکنان آماده ای را در اختیار دارد موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر یک ایتالیا را شکست دهد تا نشان دهد بی دلیل به عنوان تیم نخست رده بندی فیفا انتخاب نشده است.

*در یکی دیگر از بازی های مهم ملی دو تیم انگلیس و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر مدافع عنوان قهرمانی یورو 2016 به پایان برسد تا انگلیس که تمام بازی های خود را در انتخابی یورو با پیروزی پشت سر گذاشته بود در این دیدار شکست بخورد.

*هلند بزرگترین غایب یورو 2016 در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر 2 از سد ولز گذشت که قرار است تابستان برای اولین بار حضور در جام ملت های اروپا را تجربه کند.

تابلوی نتایج

قطر یک – ترکیه2

لوکزامبورگ یک – یونان صفر

جمهوری چک 4 – صربستان یک

بلژیک 3 – ایتالیا یک

ایرلند شمالی یک – لتونی صفر

لهستان 4 – ایسلند 2

انگلیس صفر – اسپانیا 2

ولز 2 – هلند 3

اسلواکی 3 – سوئیس 2

فرانسه 2 – آلمان صفر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها