تیزهوشی کارمند ثبت احوال، راز فعالیت باند فروش نوزاد را در کاشمر فاش کرد.
کد خبر: ۸۵۵۱۱۵
افشای نوزاد فروشی با تیزهوشی کارمند ثبت احوال

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، رسیدگی به این پرونده همزمان با مراجعه خانواده‌ای برای دریافت شناسنامه به ثبت احوال کاشمر آغاز شد.

کارمند ثبت احوال پس از بررسی گواهی تولد متوجه جعلی بودن آن شد و موضوع را به پلیس گزارش کرد. در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل، این زوج را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

متهمان در بازجویی منکر جعلی‌بودن گواهی تولد شدند اما پس از بررسی پرونده‌های تولد در بیمارستان مورد نظر مشخص شد، تولد این نوزاد ثبت نشده است.

به این ترتیب زوج جوان لب به اعتراف گشوده و اعلام کردند، دو سال پس از ازدواج متوجه شدیم نمی‌توانیم بچه‌دار شویم. به چند پزشک مراجعه کردیم اما فایده‌ای نداشت.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم بچه‌ای را از بهزیستی بگیریم اما شرایط آن را نداشتیم. چند روز قبل متوجه شدیم زنی قصد فروش نوزادش را دارد. بچه او را خریده و از کارورز پرستار بیمارستان خواستیم در برابر دریافت پول، برای این نوزاد به نام ما گواهی تولد صادر کند. همه چیز خوب پیش رفت تا این‌که کارمند ثبت احوال به ما مشکوک و ماجرا فاش شد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری، فرمانده انتظامی کاشمر در این باره گفت: ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند برگه گواهی تولد سرقت شده و در این زمینه پرستار و یک ماما دستگیر شدند.

بازجویی از آنها نشان داد پرستار متهم اصلی پرونده است که تحقیقات از او ادامه دارد.

وی افزود: تحقیقات برای شناسایی والدین اصلی این کودک آغاز شده است.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها