وزیر اطلاعات از عملیات موفقیت‌آمیز سربازان گمنام امام‌زمان(عج) و دستگیری بیش از ۴۰ نفر از عوامل تروریستی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۰۰۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمحمود علوی گفت: در ایام محرم، دشمن در تلاش بود فضای کشور را ناامن و مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) را با خطر مواجه کند که با تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام‌زمان(عج) این اقدامات دشمن خنثی شد و عوامل تروریستی دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات، ضربه به شبکه‌های تروریستی در شرق کشور و دستگیری ده نفر از عوامل تروریستی در استان‌های گلستان، مازندران، تهران و سیستان‌ و بلوچستان، بازداشت بیش از 20 نفر از عوامل تروریستی تردد‌کننده به مقصد عراق و سوریه در مرزهای ایران، ضربه به تیم تروریستی در صفی‌آباد دزفول و دستگیری 14 نفر از عوامل تروریستی این حمله که هشت نفر از این تروریست‌ها از عاملان اصلی اقدامات تروریستی در استان خوزستان بوده‌اند و نیز ضربه به تیم تروریستی تیراندازی‌کننده به فرمانداری و چند پاسگاه انتظامی در شهر سوسنگرد در 16 آبان امسال را از جمله عملیات موفق سربازان گمنام امام‌زمان(عج) عنوان کرد. علوی گفت: افراد دستگیرشده از تروریست‌های تحت حمایت کشورهای مرتجع منطقه هستند.

تلاش ناکام تروریستی در دهه اول محرم

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که، امنیت بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران، دشمنان را به نوعی تحقیر کرده است، گفت: ما طی این مدت در عربستان، پاکستان، کویت، ترکیه، تونس و فرانسه شاهد انفجارهای تروریستی بودیم که در آن جمعی از مردم کوچه و خیابان جان خود را از دست دادند.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که دشمنان ایران تلاش خود را در به چالش کشیدن امنیت ایران، مضاعف کرده‌اند، افزود: در این زمینه یک حرکت شیطنت‌آمیز در تلویزیون بی.بی.سی صورت گرفت و آن قرائت بیانیه ایمن‌ الظواهری بود که از جریان‌های تروریستی درخواست می‌کرد سلاح‌های خود را از روبه‌روی هم برگیرند و به سمت جمهوری اسلامی ایران نشانه بروند، که بعد از بررسی مشخص شد این بیانیه مربوط به 8 ماه پیش است و درآستانه محرم، بی.بی.سی با اهداف خاصی آن را مجددا منتشر کرده است. وزیر اطلاعات گفت: مجموع اینها باعث شد وزارت اطلاعات در برابر تحرکات جریان‌های تروریستی و حامیان آنها فعال شود و کمیته عالی با جلسات فشرده در این وزارتخانه با حضور شخص وزیر، قبل از محرم تشکیل شد و به این موضوع توجه کرد.

علوی با اشاره به این‌که به تمام ادارات اطلاعات در استان‌ها هشدارهای لازم برای هوشیاری و دقت در برابر اقدامات تروریستی داده شد، گفت: با این‌که دشمنان تحرکات زیادی برای اجرای اقدامات تروریستی در ایران انجام دادند، اما به همت سربازان گمنام امام‌زمان(عج) تمام حرکات آنها خنثی شد. سربازان گمنام امام زمان(عج) هوشیاری کامل خود را حفظ می‌کنند و اشراف کامل اطلاعاتی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها