معاون پلیس راهور تهران اعلام کرد:

چگونگی ثبت تخلفات خودروهای پارک شده

سردار اشتری در جمع خبرنگاران اعلام کرد :

ثبت مکانیزه تخلفات خودروها

فرمانده نیروی انتظامی از استفاده خودروی کنترل مکانیزه پارک حاشیه‌ای، اعمال جریمه کشف حجاب توسط پلیس راهور و پلیس راه، تست جاده‌ای خودروی مزدا به عنوان پلیس راهور در جاده‌ها، طرح زمستانه و داشتن گذرنامه معتبر در اربعین حسینی سخن گفت.
کد خبر: ۸۵۴۹۷۴

به گزارش فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه دومین همایش فصلی رؤسا و فرماندهان پلیس راهور ناجا ضمن رونمایی از خودروی کنترل مکانیزه پارک‌حاشیه‌ای در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در این خودرو سیستمی نصب شده که کنترل مکانیزه پارک است و این سیستم می‌تواند با تصویربرداری خودروهای ایستاده، تخلف انجام شده را ثبت کند.

فرمانده نیروی انتظامی، تصریح کرد: با ایست‌سنجی که در کنار پیاده‌روست این خودرو می‌تواند زمان و مبلغ را تطبیق داده و مقایسه کند.

وی افزود: این خودرو به صورت سیستمی تخلفات خودروها را حتی در صورت دوبله ایستادن ثبت کرده و در نهایت به مالک نیز منتقل می‌کند و جریمه نیز به همین صورت ثبت می‌شود.

عالی‌ترین مقام نیروی انتظامی مزایای استفاده از خودروی مکانیزه پارک حاشیه‌ای را دقت و سرعت بالا، رضایتمندی مردم و کاهش خطای انسانی عنوان و تصریح کرد: تعدادی از این خودروها آماده شده و در حال تست است و اگر اهداف پلیس راهور محقق شود ان‌شاءالله به تولید انبوه خواهد رسید.

سردار اشتری در پاسخ به پرسشی درمورد کشف حجاب و دور دور کردن‌ها، اظهار کرد: همکاران بنده در پلیس راهور و پلیس راه سراسر کشور موظفند با هر گونه تخلف در حوزه ترافیکی و رانندگی برخورد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: آلودگی صوتی، دور دور کردن و مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن پوشش اسلامی و کشف حجاب از جمله مواردی است که طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

وی 95 درصد از مردم را قانونمند دانست و از همکاری بسیار خوب آنها تشکر کرد و گفت: کمتر از یک درصد افرادی هستند که تخلف عمده می‌کنند که در مرحله اول به آنها گفته می‌شود که قانون و حقوق مردم را رعایت کنند در غیر این صورت پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها