بیست و چهار ساعت پس از انتشار Hello

«ادل» با موزیک ویدئوی جدیدش رکورد جهانی زد

بیست و نه آبان اتفاق می‌افتد؛

رونمایی از آلبوم جدید اَدل (Adele) در بی‌بی‌سی

اَدل (Adele ) قصد دارد جدیدترین آلبوم خود را با نام (25) روز جمعه 29 آبان در بی‌بی‌سی رونمایی کند.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۵
رونمایی از آلبوم جدید اَدل (Adele) در بی‌بی‌سی

به گزارش جام جم نوا به نقل از ایلنا، خواننده بیست و هفت ساله بریتانیایی پس از آلبوم موفق خود "بیست و یک" امسال تصمیم گرفت آلبوم جدید خود را با نام "بیست و پنج" منتشر کند.

آلبوم قبلی اَدل (Adele) سی میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت. این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد. همچنین او موفق به کسب جایزه گلدن گلوب و اسکار برای ترانه "اسکای‌فال" در فیلم "اسکای‌فال"و موفق به دریافت ۱۰ جایزه گرمی شده است.

اما بازگشت اَدل (Adele) با آلبوم جدیدش نیز رکوردشکنی‌های تازه‌ای را به همراه داشت. تک آهنگ اول آلبوم او پس از انتشار در کمتر از بیست و چهار ساعت؛ نزدیک به بیست و یک میلیون بازدیدکننده از 90 کشور جهان داشت. کارگردانی موزیک ویدئو اولین تک آهنگ Adele با نام «سلام» را «خاویر دولان» بازیگر و فیلمساز کانادایی برعهده داشته است.

حال اَدل (Adele) قصد دارد آلبوم «25» را در بی‌بی‌سی رونمایی کند. روز بیستم نوامبر برابر بیست و نهم آبان؛ بی‌بی‌سی در یک برنامه یک ساعته ویژه میزبان Adele می‌شود تا او علاوه بر مصاحبه و صحبت درباره شغل و زندگی خود؛ قطعاتی از آلبوم جدیدش را در تلویزیون برای مخاطبان اجرا کند. این اولین اجرای زنده تلویزیونی Adele از فوریه سال 2013 است.

مجری این برنامه تلویزیونی گراهام نورتون است. او اعتقاد دارد این برنامه مهمترین برنامه موسیقی سال است و از اینکه مجری چنین برنامه‌ای شده بسیار هیجان‌زده است.

پس از فروش و بازدید عجیب تک آهنگ سلام؛ حالا تخمین زده می‌شود آلبوم بیست و پنج رکورد فروش در هفته اول را بشکند و بیش از 2 میلیون نسخه از آن به فروش برسد. این آلبوم 29 آبان ماه منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها