سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد

ضربات مهلک روسها به داعش و تغییر تاکتیک تروریست ها

سخنگوی وزارت دفاع روسیه از نابودی یک انبار بزرگ موشک های گروه تروریستی داعش در استان دمشق در جریان بمباران مواضع تروریست ها توسط هواپیماهای روسی خبر داد و با اشاره به تغییر تاکتیک تروریست های داعشی گفت: آنها دائم مواضع خود را تغییر داده و به مواضع جدید نقل مکان می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۵۴۷
ضربات مهلک روسها به داعش و تغییر تاکتیک تروریست ها

به گزارش ایرنا، ژنرال «ایگور کوناشنکوف» روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: انبار بزرگ موشک های داعش که از آن برای موشک باران شهر دمشق استفاده می شد، بر اثر بمباران توسط هواپیماهای روسی به طور کامل نابود شد.

وی افزود: این انبار در منطقه کوهستانی «مگار» استان دمشق قرار داشت و یکی از واحدهای داعش از آن برای موشک باران منطقه به ویژه نواحی مسکونی پایتخت سوریه استفاده می کرد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین از نابودی یک انبار بزرگ مهمات و مقر تهاجمی تروریست های جبهه النصره در استان لاذقیه در غرب سوریه خبر داد که در جریان بمباران مواضع تروریست های این گروه توسط شکاری بمب افکن های سوخوی روسی منهدم شد.

در منطقه «کفر نبده» استان حما سوریه هم هواپیماهای روسی یک مرکز تعمیر خودروهای زرهی جبهه النصره را بمباران کرده که بر اثر آن چند دستگاه نفربر زرهی این گروه تروریستی منهدم شد.

هواپیماهای روسی در استان حلب هم یک اردوگاه اموزشی تروریست های جبهه النصره را نابود کردند و شماری از تروریست های واقع در این مرکز آموزشی به هلاکت رسیدند.

یک پناهگاه زیرزمینی این گروه تروریستی در جریان بمباران جنگنده های سوخوی روسی در استان ادلب با بمب سنگرشکن از نوع «کاب-500» با تمام تاسیسات واقع در آن نابود شد.

وی افزود: برای گریز از بمباران های هواپیماهای روسی و حملات ارتش سوریه، تروریست ها مسیر انتقال مهمات و سوخت و تدارکات خود را هم تغییر می دهند.

روسیه بیش از یک ماه است به درخواست سوریه به بمباران مواضع تروریست ها در مناطق مختلف این کشور می پردازد و بر اثر حملات هوایی خسارات بسیار سنگین و تلفات انسانی کمرشکن به تروریست ها وارد آمده است.

شبکه خبری روسیه24 روز یکشنبه در برنامه ای در این رابطه اعلام کرد: بمب افکن ها و جنگنده های روسی بدون وقفه مواضع گروه های تروریستی به ویژه داعش را در سوریه بمباران می کنند.

این رسانه روسی در گزارش خبری خود از پایگاه حمیمیم محل استقرار هواپیماهای روسی در سوریه خاطرنشان کرد: در دوره بیش از یک ماه گذشته هواپیماهای روسی بطور روزمره مواضع تروریست ها را در نقاط مختلف سوریه بمباران کرده و حتی یک روز حملات خود به گروه های تروریستی را متوقف نکرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها