معاونت مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران اظهار داشت : برای اجرای بهتر طرح موتورسیکلت های برقی در تهران نیازمند به امکانات متعددی هستیم.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۶
فعالیت 100 دستگاه موتورسیکلت برقی تا اواخر آبان ماه

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی عابدینی در گفتگو با خبرخودرو افزود: احداث 10 ایستگاه برای شارژ سریع باتری موتورهای برقی و پارکینگ مجزا در کنار موتورهای بنزینی از جمله مواردی است که برای اجرای این طرح ارائه خواهد شد.

وی افزود : در حال حاضر سه ارگان شامل، پیک سبز بادپا، اداره پست و سپاه محمد رسول الله 1500 دستگاه موتور سیکلت برقی سفارش داده اند که 100دستگاه مربوط به پیک بادپا تا اواخر آبان ماه وارد بازار خواهد شد.

عابدینی با بیان برخی از امکانات ارائه شده برای این طرح اظهار داشت : ایستگاه هایی برای شارژ سریع باتری موتورها به منظور افزایش رفاه حال شهروندان احداث شده و همچنین پارکینگ هایی با امنیت بیشتر به شهروندان ارائه خواهد شد.

معاونت مطالعات و برنامه ریزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تصریح کرد: این موتورها از نظر زمان و هزینه با موتورهای بنزینی توان رقابت را ندارند و اگر بخواهیم در این مورد فرهنگ سازی کنیم باید محدودیت هایی که نسبت به موتورهای بنزینی وجود دارد معنا دار کنیم تا به اثبات برسند.

وی خاطر نشان کرد : به منظور افزایش خودکفایی و کاهش هزینه برای خرید این موتورها تسهیلاتی توسط شهرداری تهران ارائه می شود همچنین برای تولید داخلی این موتورها با شرکت صا ایران مذاکراتی انجام شده است.

عابدینی گفت : اجرای این طرح تاثیر زیادی بر انضباط ترافیکی شهر تهران و کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها