نوزدهمین دوره رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا

سهمیه المپیک از دست ایران رفت

جام جم ورزشی: در ادامه رقابتهای تیر و کمان قهرمانی آسیا در ورزشگاه راجامانگالا در تایلند، مردان ریکرو ایران با باخت به حریفانشان از کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ریو بازماندند.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۷
سهمیه المپیک از دست ایران رفت

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین، در ادامه رقابتهای تیر و کمان قهرمانی آسیا که در ورزشگاه راجامانگالا تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو ایران در بخش مردان به مصاف حریفان خود رفتند و در مرحله یک شانزدهم دیدارهای خود را واگذار کردند و سهمیه المپیک ریو را از دست دادند.

در این رقابتها و در مرحله یک بیست و چهارم که با حضور ۱۸تیم در حال برگزاری است، مجید میررحیمی با نتیحه ۶بر ۴ قطر را شکست داد، صادق اشرفی ۶بر صفر نپال را مغلوب خود کرد و امین پیرعلی در این مرحله توانست با نتیجه ۶بر ۴ کمانداری از سریلانگا را شکست دهد. اما در مرحله یک شانزدهم از این رقابتها مجید میررحیمی در مصاف با کماندار ویتنام با نتیحه ۵بر ۵ مساوی کرد اما در تیر طلایی با نتیجه ۶بر ۵ مغلوب حریف خود شد. همچنین صادق اشرفی با نتیجه ۶بر صفر از مغلولستان شکست خورد و امین پیرعلی در مرحله یک شانزدهم با حریفی از قزاقستان رقابت کرد که با نتیجه ۵بر ۵ دیدار را مساوی کرد اما ذر تیر طلایی رقابت را به حریف خود واگذار کرد. به این ترتیب مردان کماندار ریکرو از دور رقابتهای انفرادی از دستیابی به کسب سهمیه بازماندند.

در این رقابتها تنها به نفرات اول تا سوم سهمیه انفرادی ریکرو داده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها