فروش مجسمه‌های قلابی به‌جای عتیقه

مردی که با تهیه مجسمه‌های قلابی عتیقه قصد فروختن آن و کلاهبرداری 50 میلیون تومانی را داشت در شهرستان شهریار به دام افتاد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۹
فروش مجسمه‌های قلابی به‌جای عتیقه

به گزارش جام ‌جم آنلاین ، سرهنگ مکرمی‌اصل، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در این خصوص گفت: روز‌های پایانی هفته گذشته فردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد، مردی با تهیه مجسمه‌های انسان آن را به جای مجسمه‌های عتیقه جازده و کلاهبرداری می‌کند. ماموران برای بررسی صحت موضوع، تحقیق در این رابطه را آغاز کردند که مشخص شد این گفته‌ها صحت داشته و متهم قصد فروش تعدادی مجسمه را دارد.

وی اضافه کرد: ماموران رفت‌و‌آمدهای این مرد کلاهبردار را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند تا این که دو روز پیش مشخص شد او 11 عدد مجسمه انسان را ساخته و قصد دارد به جای مجسمه عتیقه جا زده و با فروش آن کلاهبرداری کند. ماموران با اطلاع از موضوع، توانستند محل ملاقات وی با خریدار مورد نظر را شناسایی کنند. متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او 11 قطعه مجسمه قلابی انسان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: متهم با انتقال به کلانتری16 اندیشه بازجویی شد و اعتراف کرد با فروش این مجسمه‌ها تاکنون50 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات پلیس برای مشخص شدن دیگر کلاهبرداری‌های متهم ادامه دارد.

روزنامه جام جم

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها