جام حذفی فوتبال فوتبال ایران

منصوریان و استقلال بهم رسیدند

یک هشتم نهایی جام حذفی

گام بلند آبی ها برای قهرمانی

استقلال تهران موفق شد با شکست فولاد خوزستان گام بلندی برای قهرمانی بردارد.
کد خبر: ۸۵۳۰۱۲
گام بلند آبی ها برای قهرمانی

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از ورزش 11، در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم های استقلال و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان استقلال موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد بگذرد.

شاگردان مظلومی پس از کسب تساوی در دربی تهران با روحیه نسبتا خوب به مصاف فولاد نا آماده رفتند. با توجه به صدر نشینی استقلالی ها در لیگ برتر به نظر می رسید آنها با فشار روانی کمتری به مصاف فولاد بروند، مساله ای که در مورد فولادی ها صدق نمی کرد.

در دقیقه 3 اسماعیل شریفات موفق شد خیلی زود گل برتری را برای فولاد خوزستان به ثمر برساند، پس از آن در دقیقه 15 میثم مجیدی موفق شد گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند.

در ادامه حملات استقلالی ها در دقیقه 20 حنیف عمران زاده موفق شدگل برتری را برای استقلال به ثمر برساند و نتیجه کار را 2 بر یک به سود این تیم تغییر دهد اما این پایان کار نبود جابر انصاری در دقیقه 76 روی یک ضربه آکروباتیک موفق شد برای استقلال گل زنی کند تا کار فولاد خوزستان تمام شده باشد.

استقلال با کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان موفق شد به مرحله بعدی مسابقات راه بیابد و حریف نفت تهران که این روزها دوباره احیا شده، شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها