کفاشیان: تیم ملی حیف است اما من هم حیف هستم!

تیم ملی فوتسال بانوان به جام جهانی کوچک نمی رود

جام جم ورزشی: علی کفاشیان آب پاکی را روی دست بانوان ملی پوش ریخت. تیم ملی فوتسال بانوان به جام جهانی اعزام نمی شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۳۰
تیم ملی فوتسال بانوان به جام جهانی کوچک نمی رود

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، دوری راه، هزینه های بالا و نبود سفارت گواتمالا(محل برگزاری رقابت ها) در ایران بهانه هایی شد تا بانوان ملی پوش که قهرمان آسیا هستند برای دومین سال پیاپی از اعزام به جام جهانی باز بمانند.

علی کفاشیان در این باره گفت: من هنوز هم منتظر ویزا هستیم اما گرفتن ویزای گواتمالا کار سختی است و با توجه به زمان باقی‌ مانده تا آغاز ر‌قا‌بت‌ها باید بگویم که به احتمال فراوان این اعزام لغو خواهد شد.

او افزود: ما تلاش کردیم که ابتدا ویزای فرودگاهی بگیریم تا تیم راحت‌تر به این ر‌قا‌بت‌ها برود، اما این اتفاق تا الان رخ نداده است. قرار بود به مکزیک برویم و از آنجا ویزا بگیریم، اما با توجه به این که گواتمالا اعلام کرده است که هزینه این سفر را نمی‌دهد بر همین اساس این موضوع نیز لغو شده است. برای گرفتن ترانزیت آلمان نیز شرایط کافی وجود ندارد و بر همین اساس می‌گویند که به احتمال فراوان تیم ‌ملی فوتسال بانوان به این مسابقات اعزام نمی‌شود.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این سوال که آیا از دست دادن این اعزام به ضرر تیم ‌ملی نیست و حیف نیست که این موقعیت از دست برود؟ گفت: بله. حیف است که ما این فرصت را از دست بدهیم، اما من هم حیف هستم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها